mun mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja mikähän on sitten SINUN mielestäsi oikeanlainen ja oikean ikäinen äiti? Me kukaan kun ei olla tälläkään palstalla samanlaisia eikä saman ikäisiä, niin ihan turhaan yleität. Mutta kyllä heti huomasin että mitä yrität tälläkin aloituksella hakea :D Ei tuu riitaa, ehei... :flower: sulle mielipiteestäsi! =)

et haasta riitaa????? minkä ikäinen on supiva äidiksi 60? 70?
me olemme just sopivan ikäisiä äideiksi jaksamme leikkiä viellä lasten kanssa emme liian nuoria emmekä ikäloppuja. näemme ainakin kun lapsemme pääsevät vaikka ylioppilaiksi. emme ole silloin viellä haudassa toivottavasti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 13:19 äiti vain kirjoitti:
mun mielestä te ootte ihan väärän laisia ja ikäsiä äideiksi! Ei millään pahalla :heart:
'

Vaikka kui muka et tarkoita pahalla, tuo on jo "siemen" millä saa riitaa aikaseks. :whistle:

ja tekö ette hyökkää päälle :laugh:
turh käydä tolla äidit alle 20 palsralla kertomassa että me ollaan hyökkääviä ku te ootte vuä pahempia buhahahahaaa :kieh:

No entäs minä? Ekan sain heti 18v. ja tokan 19v kolmannen ja neljännen just ennen kun täytin 23v. ja nyt odotan viidettä ja ikää on kohta 28v. Mihin Ryhmään mä kuulun?

Turha sanoa että perheisiin missä on liikaa lapsia koska joku tiesi perheen missä oli 18 lasta ja monet muut yli 10 lapsen perheitä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 15:00 äiti vain kirjoitti:
turh käydä tolla äidit alle 20 palsralla kertomassa että me ollaan hyökkääviä ku te ootte vuä pahempia buhahahahaaa :kieh:

Opettele pentu edes kirjoittamaan ennen, kun tuut tänne lässyttämään!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2005 klo 09:00 Sandei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 15:00 äiti vain kirjoitti:

Opettele pentu edes kirjoittamaan ennen, kun tuut tänne lässyttämään!

PAKKO peesata!

\
mun mielestä te ootte ihan väärän laisia ja ikäsiä äideiksi! Ei millään pahalla :heart:

Kertoo jo aika paljon, kun et uskalla (?) mustana eli kirjautuneena tänne kirjoittaa...muuta en sitten sanokaan, ettei yöunesi mene :laugh:

Minkä ikäinen pitäisi olla? Mäolin 25 kun sain ekan. Olinko liian nuori? Silloin tuntui että tuliko tehtyä liian vanhana.
Paremmin se flaksi käy kun on nuori, yli kolmekymppisenä ei varmaan niin hyvin raskaaksi tule..
JA SE OLI MUN MIELIPIDE!!

Voi näitä lapsia. Ei kannata mennä mukaan tämmöiseen. Tämänkin viestin alkuperäinen kirjoittaja on joku lapsonen, jolla toivottavasti ei ole lapsia, koska todella huonon mallin tämän ihmisen lapsi saa, jos äiti käytäytyy vielä noin lapsellisesti

Uskomatonta,täälläkin teinit hyppii silmille ja kertoilee et TE olette väärän ikäisiä äideiksi???! !!Voi hyvänen aika,mitäkähän me sit tuolla "mun puolella"ollaan,kaiketi ihan muinaismuistoja,ja suorastaan rikollisia kun olemme vielä näääääin vanhoinakin lapsia tehneet...Merkityksetöntä että moni meistä oli äiti jo kun olisi kuulunut palstalle alle 20v...Mitäköhän nämä vuodet meissä äiteinä ovat tehneet?Pahaa vai?Sanoisinpa että oikeen vaan hel&¤%#sti kokemusta äitinä olosta,lapsen kasvun ja kehityksen tuntemusta,fyysisen ja psyykkisen hyvinvoinnin turvaamista...voi että kun noikin lapset joskus tulevat aikuiseen ikään,häveten muistelevat kuinka idioottimaisia juttuja tuli suusta päästeltyä,silloin keskenkasvusena...Ja todellakin:mene lapsi hyvä takaisin kouluun ja pyydä äidinkielen opettajaltasi TUKIOPETUSTA!!!Tolla artikuloinnilla ja kieliopilla et pitkälle tässä maailmassa pötki.Etkä kyllä tolla järjen juoksullakaan!

\

en mäkään haastariitaa en :hug: MUTTA.....Mikä sää olet kertomaan mikä on oikea ikä äidille ja mikä ei....silloin kun on jo"fosssiili"mitä lapsi siitä saa?????itse joutuu leikkiin ja pihalle pääsee silloin kun fossiili äiti jaksaa niinkö????tai teini äiti joka tuskin koskaan on kotona vaan juo viinaa ym ym kavereitten kanssa kun nuoruus jäi kesken mut oli kiva kertoo kavereille et oon raskaana seurauksistä viis VAI 20-30 joka on jo elänyt hiukan elämää ja tietää mihin on lähtenyt tullessaan raskaaksi.....ja joka jaksaa vielä olla lapsen kanssa leikkiä temmeltää ja opettaa lastaan????NIIN ETTÄ KYSYN VAAN MIKÄ ON OIKEA IKÄ ÄIDILLE????mutta en toki haasta riitaa en. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä