Mun mielestä panun ja annan suhde on vähän irstas

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
:) Panuhan oli idolsin aikaan vielä varattu ja oma "muija" mukana esityksissä. Sit se iskikin silmänsä pieneen annaan (oliko anna vielä 17v silloin)... No asiahan ei mulle kuulu, mutta kun lehdissä tätä hehkutellaan niin... tuli alunperinkin vähän paska fiilis sen exän puolesta.

m
noinhan siinä tosi useesti käy ku julkisuus nousee hattuun ni se oma tavis kumppani ei enää kiinnostakkaa. totta sekin, että eipä tällä eroa ole onko julkkis vai ei...ei tänä päivänä ole mitään arvoa parishuteella, ekasta riidasta kattelemaan oisko ruoho vihreempää aidan takana. harvassa on ne pariskunnat jotka jaksaa nähdä vaivaa suhteensa eteen.

Nuorena on täysi oikeus nostaa kytkintä ja vaihtaa parempaan.
Sitten kun ollaan jo naimisissa, tai on lapsia, niin kannattaa miettiä asiaa hieman pidempään. Toisaalta, onhan Panukin saattanut miettiä ties kuinka pitkään, ei me sitä tiedetä.
Mä en näe mitään paheksuttavaa tässä asiassa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja www:
Mulle tulee kokoajan mieleen, että Panu vaan hyväksi käyttää Annaa oman uransa luomiseen... Änkeää kuulemma sen keikoille jakamaan omia nimikirjoituksiaan jne.
Joo mulla kans. Kun ei panu itse pärjänny hyvin niin ainakin pysyy julkisuudessa kun vamppas kisan toiseks tulleen kilpailijan. Voinhan olla täysin väärässäkin ja ainakin panu on ihan eri mieltä =)

ihmettelee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:) Panuhan oli idolsin aikaan vielä varattu ja oma "muija" mukana esityksissä. Sit se iskikin silmänsä pieneen annaan (oliko anna vielä 17v silloin)... No asiahan ei mulle kuulu, mutta kun lehdissä tätä hehkutellaan niin... tuli alunperinkin vähän paska fiilis sen exän puolesta.
itse olin 17v kun mieheni tapasin, hän oli 22v. mitäs irstasta tuossa iässä on? ja monestihan uusi suhde alkaa sillain ettei vanha ole ehtinyt kokonaan päättyä. ihmekös tuo että panu ja anna rakastuivat kun molemmilla samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmat, olen aina miettinyt noita näyttelijöiden/laulajien parisuhteita ja huomannut että suurin osa heistä pariutuu näyttelijän/laulajan kanssa, ehkä juuri siksi että tavallinen tallaaja ei voi ymmärtää keikkamatkoja ynnämuita musiikki/elokuvabisnekseen liittyviä hommeleita.

vieras
Mulle tulee kokoajan mieleen, että Panu vaan hyväksi käyttää Annaa oman uransa luomiseen... Änkeää kuulemma sen keikoille jakamaan omia nimikirjoituksiaan jne.
Tuskin se sinne mitään nimmarienkirjoituspöytää itselleen pystyttää. Melkein pakkohan nimmari on antaa, jos joku käy pyytämässä. Ei auta sanoa, että "en voi antaa, kun tämä ei ole mun keikkani."

vieras
Joo mulla kans. Kun ei panu itse pärjänny hyvin niin ainakin pysyy julkisuudessa kun vamppas kisan toiseks tulleen kilpailijan. Voinhan olla täysin väärässäkin ja ainakin panu on ihan eri mieltä =)

Missään nimessähän ne ei voi olla aidosti rakastuneita, tietenkään :headwall:

.
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mä en nyt ymmärtänyt pointtia: mikä on irstasta tässä suhteessa?
Mies on 23-24 ja tyttö 16-17v, suuri ikäero tossa vaiheessa...
Valitettavasti en ole samaa mieltä. Tytöt kehittyy poikia nopeammin. Ikäero numeroissa ei kerro mitään. Se on ihan persoonasta/henkilöstä kiinni, kuinka kypsä/epäkypsä on.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
mä en nyt ymmärtänyt pointtia: mikä on irstasta tässä suhteessa?
Mies on 23-24 ja tyttö 16-17v, suuri ikäero tossa vaiheessa...
Anna on 18 v ja Panu 25 v. Ei se nyt niin paha ikäero ole. Täysi-ikäisiä molemmat, ja lisäksi rakkaus musiikkiin yhdistää muiden asioiden lisäksi.

Nynny
Mustakin siinä on jotain ällöä... ei niinkään tuo ikäero ehkä mut musta se Anna on jotenkin niin pikku tyttö, teini... Ja tosiaan tuntuu kurjalta sen Panun exän puolesta... Idolsin aikaan olivat vielä niin rakastuneita että...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nynny:
Mustakin siinä on jotain ällöä... ei niinkään tuo ikäero ehkä mut musta se Anna on jotenkin niin pikku tyttö, teini... Ja tosiaan tuntuu kurjalta sen Panun exän puolesta... Idolsin aikaan olivat vielä niin rakastuneita että...
Kuka meistä tietää, miksi pari on eronnut? Onhan suhde voinut kariutua siihenkin, että nainen on löytänyt uuden tai muuten vaan jättänyt Panun. Ihme juttu, jos jo parikymppisenä pitäisi vakiintua.

ei tuo ikäero oo tosiaankaan paha miustakaan. enempi mie mietin sitä että tuo panu yrittää annan siivellä saaha myös omaa uraansa nousuun... kuulemani mukaan on KAIKILLA annan keikoilla mukana ja tyrkyttää myös omaa nimmariaan joka käänteessä vaikka annalta niitä fanit ensisijaisesti pyytää... eräänki kaverin tytär on aivan mieletön anna abreu-fani (neiti on siis 12, täyttää 13 syksyllä ) eikä tykkää panusta yhtään. sai annalta kauan kaipaamansa nimmarin jollain tavaratalokeikalla ja eikös se panu läntänny sen omansa siihen samaan paperiin... että tyttö oli pettyny... :/

Rukoilijasirkka
Siis Anna on pienen kokoinen, jos olisi iso, tyypillisen näköinen 18 vuotias pursuavine keskivartaloineen, et säälis yhtään. Anna on varmasti aikalailla pikkutytön näköinen vielä ainakin seuraavat 10 vuotta. Ei kai hänen tarvitse sen takia vältellä seurustelua?

Vieras
Taitaa elämäänsä tympiintyneitä palstamammoja vaan v*tuttaa, kun jotkut ovat onnellisia... Jotakin vikaahan siinä suhteessa tosiaan täytyy olla - eihän ketkään voisi silkasta rakkaudesta yhdessä olla, eiväthän?

Panun mielestä Anna ei varmaan ole pikkutyttö, ja hän taitaa tuntea neitosen paremmin kuin me palstamammat ;)
Mitä Panun eksään tulee: elämä on. Suhteet päättyy ja eksät löytää uusia kumppaneita, ja se on täysin ok.

Yhteistyössä