mun mielestä työkkärin ei kantsis todellakaa laittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avustaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avustaja

Vieras
mihin tahansa työhön..
olen siis henkilökohtainen avustaja liikuntakyvyttömlle henkilölle,joka kertoi että edellinen avustaja oli laitettu työkkäristä hakemaan sitä paikkaa sillon ja oli noin viikon kun ei pystynytkään siihen.
mulla itsellänikään ei ole pohjalla kuin laitoshuoltajan koulutus ja hiukan kokemusta avustamisesta mutta tämä henkilö ei vaatinut koulutusta tehtäään.
henkilöllä on myös koira jota oli potkittu pois jaloista ja ilmeisesti pelätty...

joten tässä sen näkee mihin se johtaa kun laitetaan mihin tahansa työhön..
perkele...

lisään vielä että tämä henkilö ei vaatinut koulutusta siksi että tehtävään ei esim kuulu lääkkeet,peseminen,katetrointi jne...mutta normaali avustaminen(siivous,ruuanlaitto,koiran ulkoilutus,ns oikeana kätenä oleminen)

monesta oliskin tuohon työhön varmasti mutta edellä mainitun henkilönkään ei olis tarvinnut paikkaan hakea jos ei oikeasti ollut kiinnostusta.
sitä ihmettelen vain että ylipäätään "päästävät" niinvain hakemaan tommosta paikkaa ettei tulis karenssia..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
monesta oliskin tuohon työhön varmasti mutta edellä mainitun henkilönkään ei olis tarvinnut paikkaan hakea jos ei oikeasti ollut kiinnostusta.
sitä ihmettelen vain että ylipäätään "päästävät" niinvain hakemaan tommosta paikkaa ettei tulis karenssia..

Ööö.. elämä jatkuu, jatka sinäkin?

kyllä se kuule vituttaa sitä joka siinä pyörätuolissa istuu!
ja muakin ärsyttää.
kun kyseessä kuitenkin sellanen työ missä pitäs olla ihan henkisestikki mukana eikä vaan rahan takia!
vähän eri asia olla yhden henkilön kanssa keskenään päivät kuin jossain huopatossu tehtaalla!

Yhteistyössä