Mun mielestä on järkevää tehdä lapsia ulkomaalaisen, tai ainakin toiselta puolelta Suomea olevan kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suomessa, etenkin pikkupaikkakunnilla, on liikaa sisäsiittoisuutta ja olen tullut siihen tulokseen, että se tyhmentää.

Itse olen puoliksi irakilainen, mieheni kanssa olemme samalta paikkakunnalta kotoisin, mutta molempien isovanhemmat on tulleet ympäri Suomea, eli ei olla sukua. Paikkakunnalla, mistä olemme kotoisin, serkuksetkin lisääntyy keskenään (ja jopa yhdet sisarukset) ja sen kyllä huomaa...

sisarukset? miten se on mahdollista?

Tiedän kyllä miten lapsia tehdään, en tarkoita fyysistä puolta..

No juuri sillä tavalla. Itse pidän tollaista sairaana! Saivat sitten kehitysvammaisen lapsen, jonka antoivat pois. Sillä paikakunnalla kaikki ovat sukua toisilleen, paitsi ne jotka muuttivat silloin kun meidän isovanhemmat muuttivat sinne kun tehtaisiin rekrytoitiin porukkaa.

80-luvulla opettaja sanoi lukion bilsan tunnilla, että kannattaa hankkia se lisääntymiskumppani mahdollisimman kaukaa (vaikka afrikasta). ja kyllä se sukusiitos tosiaan näkyy syrjäisissä pikkupitäjissä ja kylissä... Eli siinä mielessä pitäs jokainen naimaton maahanmuuttaja velvoittaa pariutumaan alkuasukkaan kanssa, jotta saataisin geenipooliin vähän vaihtelua. :-)

Yhteistyössä