Ei viitti tapella, mutta sanokaa tekin nyt jotain.
Kaveri kävi eilen meillä ja koska olin ollut just silittämässä niin laudat sun muut oli vielä levällään hänen tullessaan. Vaatekaappien ovessa roikkui miehen kauluspaidat ja suorat housut jotka olin muun pyykin ohessa tietenkin silittänyt. Tää mun kaveri sit kyseli, että ai onks XX:kin kotona? Mä siihen että ei, kui? "Nii ku noi vaatteet roikkuu tossa."
"No et kai sä sen vaatteita silitä?" Siis mitä?
Siitä sit alkoi hirveä posmotus kuinka vain sovinisti laittaa vaimon silittämään kun on koti hoidettavana ja lapset sun muut. Mä en olekaan tajunnut, että mua on kyykyttänyt sovinistisika vuositolkulla, pakottanut mut tekemään orjatyötä kellon ympäri ja itse vaan rilluttelee töissä, joskus jopa 12h pvässä. Vähäks jätkä pääsee helpolla! Ei tarvi ku maksaa laskut ja ruoka kannetaan pöytään ja vaatteetkin silitetään valmiiksi!
Mä en oikeasti tajua tollasta ajatusmaailmaa, että jos mies käy duunissa ja vaimo on kotona niin keneltä se on pois jos silittää ja pesee myös sen miehen vaatteet?
:ashamed:
Kaveri kävi eilen meillä ja koska olin ollut just silittämässä niin laudat sun muut oli vielä levällään hänen tullessaan. Vaatekaappien ovessa roikkui miehen kauluspaidat ja suorat housut jotka olin muun pyykin ohessa tietenkin silittänyt. Tää mun kaveri sit kyseli, että ai onks XX:kin kotona? Mä siihen että ei, kui? "Nii ku noi vaatteet roikkuu tossa."
"No et kai sä sen vaatteita silitä?" Siis mitä?
Mä en oikeasti tajua tollasta ajatusmaailmaa, että jos mies käy duunissa ja vaimo on kotona niin keneltä se on pois jos silittää ja pesee myös sen miehen vaatteet?