Mun mieheni on kyllä ihana

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Mulla on oikeesti ihana mies :heart:
Tokihan välillä minäkin narisen sille, siis kun roskapussi on aina niin halvatun vaikea viedä roskiin :ashamed: No niin oikeus on mullakin narista, jos mies nariseee kun tee pussi on tiskipöydällä :| ym. muita normaaleja kahinoita.

Mutta siis muuten. Meillä olis tasan tarkkaan yksi lapsi jos minä hoitaisin yksin lapset. Ja suuri perhe on kun mies tykkää lapsista.
Yleensä kun mies tulee töistä, naapureidenkin lapset kokoontuu tuohon sen ympärille. Joskus kun kuuluu kauhea töminä ulkona, niin siellähän se mies potkii palloa muksujen kanssa tai leikkii nurkka- Jussia tai jotain vastaavaa.

Kun mies tulee töistä, minä menen laittamaan ruoan ja mies on lasten kanssa. Pesuille mentäessä, mies pesee lapset ja minä otan vastaan hampaitten pesulle ja yhdessä laitetaan nukkumaan. Eli meillä on ihan selvät kuviot, jotka kumpikin tekee. Monesti mies tuumaa, että mene sinä vain vauvaa nukuttamaan niin minä siivoan keittiön.
Nyt kun on päiväksi lähdössä kalareissulle niin kyseli kovasti että veisikö hän osan lapsista hoitoon anopilleen, ettei minun tarvisi kaikkea yksin tehdä.
Soittaa töistä päivällä ja kyselee miten päivä sujuu.

Tässä nyt muutamia esimerkkejä, mutta kun usein lukee kuinka toisten miehet käyttäytyy, niin täytyy nyt hiukan kehua omaa ukkoani :heart:

Ompas ihana kuulla että on noin ihana mies! Mä aattelin kans vähän kehua miestäni... Mulla on kohta kaks viikkoo ollu jalka paketissa ku kompastuin agility treeneissä koiraan... No eihän noitten keppien kanssa meinaa oikeen mikään onnistua ja jalallekaan kun ei sais yhtän varata. Mies sitten hoitaa kaikki kaupassa käynnit, tiskaamiset, ruuan laitot ja passaa siin sit mua vielä illat. Hän kun on vanhempiensa maatilalla töissä ni päivät on n12 tuntisia ja sen päälle kaikki nuo kotihommat. Ei voi muuta kun kehua. Sen verran nyt helpotin sen iltahommia että pyysin kaveriani siivoomaan tänne kunnolla, kun eihän tuo mies rukka kerkiä, eikä varmaan työpäivän päälle jaksaiskaan. Mutta kyllä on ollut ihana huomata että osaahan se mies tehä noita juttuja, mitkä yleensä on mun vastuulla, kun enemmän kotona oon.

Täällä myös aika samanlaisia ihania piirteitä miehestä löytyy.

Ottaa aina lapset kotiin tultuaan, menee huoneeseen leikkimään heidän kanssa ja käskee mut huilaamaan.
Laittaa ruokaa, pesee lapset, siivoaa ja tiskaa. Ihan siinä missä minäkin.
Meillä on yleisempää esim. lapsien nukkumaanmenossa, että hän vie ne sänkyyn.
Yleisempää on myös, että minä käy baareissa kavereideni kanssa. Miestä kun ei kiinnosta se muuta kuin harvoin.

Niin, ja kun muistaisi vielä aina minkälainen aarre se onkaan... :whistle: :heart:

Lisän vielä hehkutan, että kun nyt meidän pikkunen valvottaa vielä aikasta lailla, niin mies antaa viikonloppuisin minun nukkua myöhempään.
Se kun ei herää yöllä vauvan itkuihin. Tuumas vaan että saahan hän nukkua kunnon yöt aina, joten nuku sinä edes viikonloppu aamuisin pitempään.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Täällä myös aika samanlaisia ihania piirteitä miehestä löytyy.

Ottaa aina lapset kotiin tultuaan, menee huoneeseen leikkimään heidän kanssa ja käskee mut huilaamaan.
Laittaa ruokaa, pesee lapset, siivoaa ja tiskaa. Ihan siinä missä minäkin.
Meillä on yleisempää esim. lapsien nukkumaanmenossa, että hän vie ne sänkyyn.
Yleisempää on myös, että minä käy baareissa kavereideni kanssa. Miestä kun ei kiinnosta se muuta kuin harvoin.

Niin, ja kun muistaisi vielä aina minkälainen aarre se onkaan... :whistle: :heart:

Ja kyllä sen huomaa kuinka helppo on itsekkin käydä esim. kaupassa kun mies pärjää hyvin lasten kanssa kotona.

Yhdyn teihin kanssa! Rakastan miestäni kamalasti.
Ottaa aamulla kuopuksen vierestäni kun olen yöllä valvonut 1-2h välein
herään itse esikon puheseen/nauruun yms.
mies on jo ruokkinut esikon ja minä imetän vielä kuopusta ja laitan pikku unille. esikon kanssa touhuilen ja kämppää raivaan vähän pyykin jne..ukko tekee ruuan ja lähtee töihin. minä lähen lasten kanssa pihalle ja sen jälkeen laitan nukkuu, jää parin tunnin lepohetki itselleni kuin nytkin. mies tulee myöhään joten laitan lapset nukkumaan.Silloin kun ukolla on aamu vuoro laittaa hän esikon pesulle ja nukkuu. saunassa käydään yhdessä ja ukko pesee kuopuksen että minä saan olla taas esikon kanssa..jne. en pärjäisi ilmän miestäni ja sanonkin sitä aika usein vaikka onhan niitä huonojakin puolia..mutta niin on minussakin ja paljon :D

Yhteistyössä