mun miehen g

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häpeä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häpeä

Vieras
mun miehen firma menee konkurssiin ja mä vain suren sitä kamalaa häpeää mikä siitä aiheutuu meille. kaikki kyselee ja säälii..
tiedän olen kamala ihminen, ja itsekäs, mutta en haluaisi ihmisten tietävän että ollaan epäonnistuttu! yritän tukea miestä mut en voi, kun hän ei ole asioitaan järkevästi hoitanu ja siks nyt laman alla joutuu konkurssiin...
sori vain ku sanon, pakko sanoo johonki.

Kuule sen häpeämisen sijaa suuntaa ennemmin voimasi siihen, että selviätte tuosta. Ei miehesi firma ole eka eikä vika konkan tekevä firma ja näinä aikoina se on ihan ymmärrettävääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Kuule sen häpeämisen sijaa suuntaa ennemmin voimasi siihen, että selviätte tuosta. Ei miehesi firma ole eka eikä vika konkan tekevä firma ja näinä aikoina se on ihan ymmärrettävääkin.

joo ei ole ole. mut ei tulis konkurssia jos mies olis hoitanu raha asiansa eritavalla aikaisemmin kun meni hyvin. eikä ostellu kaikkea mahollista kun nyt hyvin menee..pitäis yrittäjän osata ennakoida eikä ajatella vain sitä päivää. me ollaan epäonnistuttu, ja nyt menetetään viel hyvällä tuurilla kotiki. ei oo varaa maksaa lyhennyksiä eikä mun varat riitä et laina siirreittäis kokonaan mulle. en siis saa lainaa niin paljoo...
meidän elämä menee ihan alamäkeä..

Jos puhdas konkurssi, ei ole omia varoja firmassa kiinni, niin ei ole mitään syytä huoleen. Ei se konkurssi mikään häpeä taikka suuri mörkö ole. Aina ei vain onnistu, eikä siitä kannata mitään häpeäpaalua itselleen tehdä. Yhden aikakauden loppu ja toisen alku.

No ei miehesi yritys ensimmäinen konkurssin tehnyt ole - eikä viimeinen, että häpeää siitä on turha kantaa! Ei kukaan muu ajattele että miehesi on epäonnistunut, varsinkin kun nyt yleiset suhdanteet on mitä on. MUTTA ymmärrän kyllä ihan 100% että vituttaa kun mies on itse sössinyt raha-asiansa ja sillä edesauttanut ehkä konkurssiin ajautumista. Se on kyllä miehen ihan omaa hölmöyttä ja varmasti vaikea antaa anteeksi jos menee kotikin alta jne. Mutta muista, että ei muut ihmiset välttämättä tiedä syytä konkurssiin, eikä se heille edes kuulu.

Yhteistyössä