Rukoilijasirkka
oikealta puolelta. se on inhottavaa. siis siitä kuuluu sillontällön ihan semmonen korvin kuultava ääni, mieskin kuulee sen. :| :/
Aarg tuleekos mullekin nyt vino purenta?Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Mulla oli sama homma tässä muutama kesä sitten. Narisi kaiken lisäksi aina ku auko suuta. Voin vaikka vannoa että sen jälkeen mulla on ollu vino purenta.
Mulla on löysä ihan joka nivel.Alkuperäinen kirjoittaja veikkaus:Sulla on löysä leukanivel.
No jippii. hautaan tässä matkalla siis.Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Mullakin paukkuu leuka. Mulla naksuaa molemmat puolet.. Hammalääkäri sanoi, että onko niska jäykkänä. Kuulemma voi siitäkin johtua, tai sitten on nivelet (vai mitkä lie) tohjona.. heitti läpällä, että sit viiskymppisenä voi vedellä vaan keittoa pilillä, kun leuka ei enää toimi :/
Ei se kipee ooo, äänekäs vain.Alkuperäinen kirjoittaja annnas:ei se sulla välttis vedä vinoksi Mutta toihan kuuluu hamppilääkärille jos rupee vaivaa niin soittoa sinne
Ei taida sopii mulle ku on yliliikkuvat nivelet. tulee tosi kipeeksi meinaan. Siis todella kipeeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:Tai sitten voi käydä kiropraktikolla