Mun kesätukka :D *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tässä se mun ihana kesätukka nyt on! :D

Tuon saa sit mukavasti keesiksiki väännettyä jos siltä tuntuu :whistle: Kampaaja oli tosi hyvä kyllä, nyt ei tarvii enää ettiä. Se kyl heti tajus et mitä mä haen takaa.

Vähänhän tuo ehti jo lässähtää tuolla tuulessa mut ei se mitää :D

Ja kuva on täällä:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4157259.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Hieno ja sopii sulle MUTTA oot aivan tyystin erinäköinen kuin minkä mielikuvan oon susta palstalla luonu :laugh:

Kiva tukka :D

Minkälainen mielikuva sulle sit oli tullu? :D

Ja kiitokset :D :flower:

Sellanen pitkä musta tukka, goottihenkinen roteva :ashamed:

En tiedä mistä toi oli tullu toi kuva mut oot ihan eri näkönen :D hyvällä tavalla :D
Hassua :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ihan kiva mutta miten ton renkaan kanssa saa syötyä ja juotua, ei tulis hommasta mitään :o :D

Ei siitä ensin meinannukkaan tulla mitää :D Kahvit oli aina rinnuksilla :snotty: Mut äkkiä siihen tottuu, nyt sitä ei ees huomaa :)

Hieno ja sopii sulle MUTTA oot aivan tyystin erinäköinen kuin minkä mielikuvan oon susta palstalla luonu :laugh:

Kiva tukka :D

Minkälainen mielikuva sulle sit oli tullu? :D

Ja kiitokset :D :flower:

Sellanen pitkä musta tukka, goottihenkinen roteva :ashamed:

En tiedä mistä toi oli tullu toi kuva mut oot ihan eri näkönen :D hyvällä tavalla :D
Hassua :D

No eihän toi kauheen kauas heittäny.. :D Ku aattelee että oon joo gootti/heavyhenkinen, vaalee lyhythiuksinen ja hoikka :laugh:

Nyt on alkanu tuo hiusten värjääminenki taas himottaan.. Tekis mieli vetästä sellanen kunnon räväkkä punanen tähän kuulaan.. :D Se vaan et jaksaako sitä taas sit värjäillä, monet vuodet värjäilin hiuksia ja nyt on oma väri pitkällisen työn tuloksena, ei jaksanu enää sitä värjäysrumbaa..

Täytynee pähkäillä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näytät kiltimmältä mitä kuvittelin.

Se on tää arkiminä, duunissa täytyy näyttää suht ihmiseltä :D

missä sä oot töissä? =)

ja minkä väriset noi hiukset on? laitettiinko väriä?

Mä oon ala-asteella duunissa :D

Nää on tällaset suht blondit/maantienväriset, se tyypillinen suomalainen :) Ei laitettu väriä, se on ny vähän mietinnässä. En mä sitä punasta nyt ihan heti oo vetämässä mut jollai kevytsävytteellä vois blondeja raitoja vähän laittaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Systeri:
Do dih... Sehän on vallan hieno :) Melkeen samanlainen ku mulla :D
Tosin tuossa tunti sitten vedin taas väriä päähän...

Juu, mä oon ollu täällä ihan innoissaan ku vihdoin löysin kampaajan joka osaa mun letin leikata :D Ei ihan riitä jos kaks kertaa vuodessa pääsee Kinkillä käymään :D

Yhteistyössä