Mun kaveri

07.06.2007
594
0
16
Mä varmaan nipotan ihan turhaan. Mut musta itestä ei tunnu siltä.

Siis tää koskee mun yhtä tosi hyvää kaveria. Hän on tosi kaunis ja mukava, tykätty ihminen työpaikalla ja asuinpaikassaan. Hän on aktiivinen politiikassa ja vieläpä "tykätty" politikko. Kotona hän tekee ruoat miehelle valmiiksi, käy kaupassa, siivoaa. Myös täydellinen vaimokin siis. Ja aivan ihana ystävä. Kun ollaan yhdessä baarissa, hän saa ihailuja osakseen. Oikea Ingalssin Laura.
No ongelma on siis tää, et tajuuks sen mies ihan oikeesti minkälaisen kultakimpaleen hän on saanu??? Tuntuu, et mies ei paljoa kiitosta vaimolleen anna. Heti jos ollaan vaikka töitten jälkeen kaupungilla soittaa mies, et miks ei oo ruokaa tai miks et oo käyny kaupassa. Eikä pajoa kiitosta miehen suusta kuulemma kuulu.
Mä oon jo miettiny, et pitäskö mun vähän vihjasta tolle sen miehelle, et haloo kato mitä sa oot saanu. Kyllä hänelle ottajia ois muuallakin.
Jotenkin säälittää, et kun ukko ei tajuu.

Pahoin pelkään että jos meet sanomaan jotain tyyliin "haloo kato mitä sa oot saanu. Kyllä hänelle ottajia ois muuallakin" ni mies tulkitsee sen niin että tää sun ystävä on jatkuvasti valitellu sulle niiden suhteesta ja valmis hyppäämään uuteen suhteeseen. Mielummin joskus ohimennen kehaiset sun ystävääsi niin että se mies on paikalla. Sanot vaikka jotain tyyliin"ei moni nainen tolla tavalla miestän passaa, kyllä sun kuule kelpaa" :)

Toi on aika...tyypillistä ilmeisesti. Pitää toista itsestäänselvyytenä, eikä tajua millainen aarre toinen on.

Mä huusin kerran kurkku suorana kaverini miehelle, joka mäkätti jostain asiasta kun oltiin yhteisessä illanvietossa (oli määkinyt koko illan ajan, piikitellyt vaimoaan, jne), että etkö sä perkele tajua miten onnekas olet kun sulla on "Liisa" vaimonasi? Koti on aina siisti, lapset todella hyvin hoidettu, ruoan tekee alusta loppuun itse, käy töissä ja tienaa, ei juo, ei polta, kohtelee ihmisiä ystävällisesti, on sosiaalinen ja mukava, pitää lupauksensa, on vieläpä nätti, huoliteltu ja hoikkakin...ja äijä käyttäytyy silti kuin persuksiin ammuttu karhu |O . Lisäsinpä siihen vielä, että äijä saisi olla tosi onnellinen, että kaikkien sen mokien jälkeen "Liisa" jaksaa vieläkin sen pärstää katsella, sillä kukaan muu meidän kaveripiiristä ei sen naamaa enää katselisi (on tehnyt kaikenmoista joskus).

Kaverin mies oli hetken hiljaa, ja sitten sanoi että "Hitto. Sä oot oikeassa." :D

Joo siis en tarkottanu kyl tota et sanosin, että ottajia ois. Ehkä kirjotin vähän epäselvästi. Ja kun tosiaan tää mun kaveri ei toisten miesten perään haikaile.
Mut just toi, et kyllä sen miehen kelpaa kun on tollanen vaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Toi on aika...tyypillistä ilmeisesti. Pitää toista itsestäänselvyytenä, eikä tajua millainen aarre toinen on.

Mä huusin kerran kurkku suorana kaverini miehelle, joka mäkätti jostain asiasta kun oltiin yhteisessä illanvietossa (oli määkinyt koko illan ajan, piikitellyt vaimoaan, jne), että etkö sä perkele tajua miten onnekas olet kun sulla on "Liisa" vaimonasi? Koti on aina siisti, lapset todella hyvin hoidettu, ruoan tekee alusta loppuun itse, käy töissä ja tienaa, ei juo, ei polta, kohtelee ihmisiä ystävällisesti, on sosiaalinen ja mukava, pitää lupauksensa, on vieläpä nätti, huoliteltu ja hoikkakin...ja äijä käyttäytyy silti kuin persuksiin ammuttu karhu |O . Lisäsinpä siihen vielä, että äijä saisi olla tosi onnellinen, että kaikkien sen mokien jälkeen "Liisa" jaksaa vieläkin sen pärstää katsella, sillä kukaan muu meidän kaveripiiristä ei sen naamaa enää katselisi (on tehnyt kaikenmoista joskus).

Kaverin mies oli hetken hiljaa, ja sitten sanoi että "Hitto. Sä oot oikeassa." :D

Mä voisin kyl kuvitella ei viel joskus käy noin. Tällä miehellä kun on tosiaan tapana morkata vaimoonsa tuttujen/ystävien kuulleen. Tai muuten vaan piruilla vaimon kustannuksella. Musta se on niin p.rsiistä. Jotenkin tosi loukkaavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Mä voisin kyl kuvitella ei viel joskus käy noin. Tällä miehellä kun on tosiaan tapana morkata vaimoonsa tuttujen/ystävien kuulleen. Tai muuten vaan piruilla vaimon kustannuksella. Musta se on niin p.rsiistä. Jotenkin tosi loukkaavaa.

Se on syvältä.
Ja kun se toistuu oikeastaan aina kun ollaan viettämässä aikaa yhdessä niin...no, jossain vaiheessa oljenkorsi sitten katkaisee kamelin selän, kuten mulle kävi :snotty: . Teki kyllä hiton hyvää purkautua :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Jotkut ei vaan osaa arvostaa ennen ku menettää... Ja mistä sen tietää millanen pihtarinipottaja mimmi on kotona kun ei ole vieraita paikalla..

Niinpä. Mä tiedän mun kaverin kyllä niin hyvin, että voin melkein vannoa ettei mikään pihtarinipottaja hän ole.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Jotkut ei vaan osaa arvostaa ennen ku menettää... Ja mistä sen tietää millanen pihtarinipottaja mimmi on kotona kun ei ole vieraita paikalla..

Niinpä. Mä tiedän mun kaverin kyllä niin hyvin, että voin melkein vannoa ettei mikään pihtarinipottaja hän ole.

No, se on sitten vaan niin että ukko on tainnut tottua hyvään niin paljon että on "sokeutunut" tilanteeseen..

Yhteistyössä