Mun kaveri sanoi että sun maha on järjetön, siel on jättiläis vauva !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta äiti

Vieras
Nyt rv 32 ja kaveri sanoi mulle, et sä oot ihan järjettömän kokoinen ja mitähän sä oot lähempänä laskettua aikaa :O

Esikoisesta kohdun korkeus oli isompi näillä viikoilla ( syntyi 50 cm 3615g)

nyt sf-mitta on 29 ja viikkoja tuo 32. Eli kohdun korkeus on pienempi näillä viikoilla mitä oli esikoisen kanssa...

Voiko sen nyt tuosta päätellä, että saan jättiläis vauvan, et voi ei..toivottavasti et repee pahasti ja plää plää plää..
Vai onko tää nyt jotain kettuilua ja pelottelua.. Mä en niinku ymmärrä miksi pitää tämmösiä töksäytellä.. hmph :(

Kaverisi on kateellinen maho lehmä? Tuskin joku kaveri muistaa enää että minkä kokoinen olit esikoisesta ja millä viikolla milläkin kellonlyömällä olet, ei noi kaverit yleensä tajua mitä sanovat noissa jutuissa, kun ei ole vertailukohdat muistissa.

Kai ne nyt ois mulle sanonut neuvolassa jos epäilisivät isoa vauvaa ja käyn rd.n takia ultrissa ja se on vielä tähän menessä ollut ihan normaalin kokoinen..

Ehkä kaveria sit harmittaa kun ei itse ollut mitenkään näyttävän kokoinen raskaana. Mene ja tiedä...

Mulle sanottiin koko raskauden ajan ihan samaa, milloin epäiltiin kaksosia ja milloin jättiläisvauvaa. Tuntui tosi pahalle, kun muutenkin oli epävarma omasta muuttuneesta ulkonäöstään ja sitten kuuli vaan arvosteluja. Eli koita jättää tuo kommentti omaan arvoonsa, pääset helpommalla..

Joo ei se hyvälle tunnu, ko tollattis möläytellään. Mulle myös jopa työterveyslääkäri sanoi että "ootpa iso ja ykskö sieltä tosiaan on tulossa, ootko ihan varma.." no ei naurattanu. Totesin takaisin että tällasessa 155cm varressa ei paljo muulta varmaan voi näyttää, kun lähtöpainokin on 50kg. Huomasi lääkärikin mun ilmeen perusteella vaihtaa puheenaihetta. Oon miettiny, että osa varmaan sanoo silkkaa ajattelemattoluuttaan ja osa varmaan laittaa vahingon kiertämään, jos itselle on möläytetty. Toiset taas.. No tykkäävät tahallaan pahoittaa muiden mieltä.

Sano kaverilles, ettei kaikilla raskaana olevilla ole samoilla viikoilla samankokoset vatsat. Ja vaikeempi on verrata omaa vatsaa toisen vatsaan, kun sen oma kummun näkee vähän eri perspektiivistä.

Sillä on varmaan vaikutusta jos toinen teistä on tosi lyhyt ja toinen pitkä. Itsekkin tällainen alle 160-senttinen ja varmasti näyttää lyhyessä varressa samankokoinen vasta isommalta kuin itseäni 20 senttiä pitemmällä. Toisilla kohtu on kallellaan enemmän sisäänpäin ja toisilla ulos yms. muut seikat vaikuttaa vatsan kokoon.

Yhteistyössä