Mun häälook alkaa olla valmis =) *joo, ihan turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Mä oon hösöttänyt noita serkun häitä siitä asti, kun sain tietää että mullekin kutsu napsahtaa :D Siitä on niin pitkä aika kun oon käynyt missään oikein juhlissajuhlissa, niin nyt on panostusta sitten ollut ihan kunnolla.

Mekko ja kengät on ostettuna. Just mulle sopivat =) Laukun sain eilen hommattua, uudet meikit ja kynsilakan ostin. Hiukan tänään harjoittelin, miten sais nätin meikin tehtyä :laugh:
Huivi täytys vielä käydä ostamassa, saapi sitten kirkossa harteilleen vetästä.
Hiusväri tarvii vielä hakea, ja serkku on tulossa saksimaan mun hiukset heti kun saadaan lyötyä päivä lukkoon.
Lapsenvahti on jo hommattuna =)

On tää vaan kivaa välillä olla hassu :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Kivaa, mun serkun häät oli kuulemma viimevkl, ei kutsuttu =( Olivat kyllä meidän häissä, kuten tapoihin kuuluu.

Ei munkaan pitänyt kutsua saada. Olin varalistalla, jos joku kutsutuista peruu =)

Mutta höh sun puolesta :hug:

Miun pitäis vielä keksiä asusteet ja kengät. Mekon löysinkin jo. Hiukset laitan kuntoon ensi ke ja kynnet nyt jo lauantaina. :D Kampaus tulee toki vasta sit viikon päästä la-aamuna, kun häät ovat iltapäivälllä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Miun pitäis vielä keksiä asusteet ja kengät. Mekon löysinkin jo. Hiukset laitan kuntoon ensi ke ja kynnet nyt jo lauantaina. :D Kampaus tulee toki vasta sit viikon päästä la-aamuna, kun häät ovat iltapäivälllä. :D

Eiks vaan ookin kivaa laittautua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mä tilasin tämän palstan innottaman Ostox.fi-sivustolta ittelleni juhlamekon. B) Tänään saan sen, katotaan... :D

Mä tilasin ensin Ellokselta kaks mekkoa, toinen niistä jäi vaan kesämekoks ja toinen lähti takasin.
Ton mekon, minkä päälleni laitan, löysin Seppälästä =)

Toivottavasti sulle tulee sopiva mekko :)

Uusimmat

Yhteistyössä