mun eräs ystävä..

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
asuu turussa ja hänellä huomenna 25v. synttärit, on monta kertaa ollut puhe että menen sinne poikkeemaan ku asutaan 2 tunnin ajomatkan pääs, mutta harvoin saan lapsia hoitoon ja se on aina venynyt..
nyt sattui sopivasti kun exän vanhemmat ilmoitti et he ottais pe-ma lapset heille lomalle (asuvat 300km päässä) kerrankin!! ihanaa pääsen koko vklopuksi sinne:)
ystäväni oli saanut liput itselleen ja 4:lle kaverille johonkin yökerhoon ja ilmaiset juomat koko illaksi, en vaan tiedä mitä antasin hälle lahjaksi??? Oli puhe että mennään syömään alkuillasta ja voisin maksaa hänen ruuat ku tiedän et hällä on tosi köyhä rahatilanne täl hetkel mut mitä muuta antasin lahjaksi mikä olis juttu mistä kukaan nainen ei voi ol pitämättä, antakaa jotain ideoita..

Syömään...no, Kellariravintola, viikinkiravintola Harald, Trattoria Romana, Rocca, Teini. Noista mä oon tykännyt.

Vähän rennompia paikkoja joissa tykkään käydä syömässä & istumassa iltaa on esim. Red Hot Chili, Sevilla, Amarillo.

Kerro, kun tiedät mihin menette, ja tuun kyyläämään :D

Moni kehuu Trattoria Romanaa, mutta mä petyin siihen aika pahasti :/ . Tyttöporukassa (tai yleensä vaan kaveriporukassa) menisin varmaan Red Hot Chiliin tai Amarilloon. Mut kannattaa ehkä varata pöytä etukäteen... Yritin kerran mennä ystäväni kanssa lauantai-iltana syömään, kello oli kahdeksan illalla. Amarillossa kaikki pöydät varattuja yhdeksään asti. Red Hot Chili aivan piukassa. Sham Rock, Rico... kaikissa sama virsi. Päädyttiin Dennikseen, sieltä vapautui just yks pöytä kun mentiin katsomaan.

Tervetuloa Turkuun!

Uusimmat

Yhteistyössä