No minusta jälki ei ole mitenkään erityinen -ei suttuinen eikä taidokas. On vaan. Ihmettelin myös tuota siipien sommittelua: kokoa ja välimatkaa. Tärkeintä on kuitenkin, ettän itse pitää siitä mitä kantaa. Veikkaanpa, että suurin osa ihmettelisi myös minun kuviani.Mut nyt asian ytimeen, onko toi jälki minkänäköinen, ei nyt puututa mun painoon, kun en aio kauaa tällänen sotanorsu olla.
Sopiiko ne ihmiselle, joka on ateisti Tai no, kyllä mä kirkkoon kuulun, mutten usko.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725923:Noistahan vois muotoilla kaksi enkeliä, kummallakin kasvot keskiselkää kohti.
Ja kuten siivet- symmetrisen muotoiset.
Mä en viittinyt isompaa kuvaa laittaa näille hyeenoille. Edelleenkin, ei toi selkä tollaiseksi jää, en mä nyt kaikkia kerralla otata.No minusta jälki ei ole mitenkään erityinen -ei suttuinen eikä taidokas. On vaan. Ihmettelin myös tuota siipien sommittelua: kokoa ja välimatkaa. Tärkeintä on kuitenkin, ettän itse pitää siitä mitä kantaa. Veikkaanpa, että suurin osa ihmettelisi myös minun kuviani.
Sitähän mä tässä ajan takaakin, 15kg veke ja nätti mekko päälle, missä selkä jää paljaaksi, voin sanoa että sitten mä tykkään Mutta pakko toi oli nyt jo ottaa, ennen kesähelteitä.Alkuperäinen kirjoittaja ihan tavallinen vaimo ja äiti;23725938:Onks sulla pikkasen huono ryhti vai pyöristätkö selkää tahallaan.
Jos on kaunis kroppa niin ei tarvi mitään tehosteita. Minusta lähes kaikki tatskat on rumia ja nuo on aika isolla alueella. No thanks.
Älähän nyt käy nimittelemään kun kuitenkin kuvan laitoit ja kommentteja pyysitMä en viittinyt isompaa kuvaa laittaa näille hyeenoille. .
En mä sinuu hyeenaksi tarkoittanutkaan.Älähän nyt käy nimittelemään kun kuitenkin kuvan laitoit ja kommentteja pyysit
:flower:En mä sinuu hyeenaksi tarkoittanutkaan.
Peesi. Olkapäät kun ei lähene toisiaan, vaikka kuinka laihtuisi. Eli itse lähtisin suurennuttamaan noita huomattavasti, jotta ne näyttäisi sun siiviltä.Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23726966:Tykkään siivistä selässä mutta olisin ottanut nuo joko isompana tai lähemmäksi toisiaan =)
Ja siihen väliin jeesus roikkumaan ristille munat paljaana.Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23725923:Noistahan vois muotoilla kaksi enkeliä, kummallakin kasvot keskiselkää kohti.
Ja kuten siivet- symmetrisen muotoiset.