mun autolla-ajopelkoni..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mä siis vihaan ja pelkään ajamista ja se on suurinpiirtein hirveintä mitä tiedän. aina kun olen ajanut,näen seuraavana yönä painajaisia kuinka sammutan auton keskelle tietä ja jään rekan alle tms.
nyt oon luultavasti keksiny asiaan yhden helpottavan tekijän.. mun pitäis saada mahdollisimman pieni auto! autot millä oon ajanu on kyl ihan normaaleita henkilöautoja/farmareita,mut tuntuu niin kamalan isoilta ja tuntuu et kaikki olis kauheen kaukana käden ulottuvilta ja en näe kunnolla ulos jne. ja yks asia mitä kammoan on vaihteet.. tai siis et mä haluaisin jonkun tosi pienen automaattivaihteisen auton,mistähän sellasen repäsis? :D

Tuttu tunne, mutta rattiin oli hypättävä tai sitten olisin mökkihöpertynyt... :ashamed: Mun onneni on automaattivaihteet, yksi huoli vähemmän ;) Eikä se pelko lähde kuin ajamalla, ajamalla, ajamalla...

Ja omani löysin ihan nettiauto.comista, tokan mies bongasi paikallislehdestä autoliikkeen mainoksesta :D Ei ne kyllä pieniä ole... mutta kai sellaisiakin löytyy kun etsii...

niin kai tuohon kokoon tottuu,mut automaatin haluaisin ehdottomasti..
hirveesti oon vaan kuullu negatiivista automaateista :/
mut mä en kertakaikkiaan kestä tolla manuaalillä räpläämistä :whistle:

Minusta iso auto on turvallisemman tuntuinen. pienellä (lue kopperolla ;) ) ajaminen hirvittää. TUohon ajamisen pelkoon auttaa ehkä vain se, että ajaa vain enemmän ja saa sitä kautta varmuutta. Voithan ottaa vaikka lisätunteja autokoulussa.