Mun anoppi on kauhea (murinaa)...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilou"

Vieras
Menimme viime kesänä naimisiin, ihanat kesäkuun häät juhlittiin, ja hyvä valokuvaaja ikuisti upeat tilannekuvat juhlista. Edellisellä anoppilanreissulla mies yritti innoissaan esitellä otoksia, mutta muutaman kuvan jälkeen anoppi "nukahti" eli oli nukkuvinaan sohvalla ja "herättyään" ponkaisi ylös lähteäkseen lenkille.. Kuvat jäivät katsomatta.

Viimeisellä visiitillä anoppi yritti esitellä taidettaan (akvarellitöherryksiä) ja mies tokaisi, että kivoja sen enempää katsomatta - anoppi tyrkytti niitä edelleen ihmetellen että eikö kiinnosta, mihin mies totesi, että no eipä sinuakaan kiinnostanut meidän hääkuvat. Anoppi loukkaantui ja ampaisi huoneesta. Mikä käytöshäiriöinen, lapsellinen nainen! Tuollaisen kanssa sitten pitäisi yrittää pysyä asiallisissa väleissä.

Ja tämä esimerkki oli vain yksi muiden joukossa.. näitä kyllä löytyy..

Tervetuloa kerhoon :D

Mun jättää anoppi kaikki likaset astiat pöydälle (mein asumisjärjestely on outo ku anoppi reppureissailee poikiensa luona vuoron perään :O ) sitten ku mä niitä siitä laittelen aina koneeseen kun mua sitte voi ärsyttää ne siinä, nii sitte tulee kauhee huuto, et ei sitä ja tätä koneesee ja bla bla. Sitte ku ei laita niitä koneesee nii se tekee lisää tiskiä, ottaa taas uusia tiskejä kaapista jne. Jättää valot päälle ku lähtee, kahvit keittimeen, keitin kuitenkin sammutettu, sitte saattaa olla taas viikon pois, mä jätän jo ne tiskit siihen levällee mut mies korjaa ne vieläkin, tosin nyt ollaan alettu olemaan mun luona kun ei tota anoppia jaksa erkkikään, nykysin se keksii joka asiasta jotakin valittamista ja huutaa joka asiasta.

Sori ku tulin nyt sun ketjuun valittamaan :D

[QUOTE="vieras";23529482]Onkohan tässäkin tapaukses mies ottanu itselleen äitinsä kaltaisen vaimon...[/QUOTE]

Öh.. siis miten niin? En ole puuttunut anopin käytöseen millään tavalla - mies on. Meissä ei ole anopin kanssa mitään yhteistä, ei niin mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23529511:
Teidän kaikkien lapsellinen käytös. Täysikäisiä kuitenkin olette jos kerran olette naimisissa.

Miten itse olisit reagoinut anopin käytökseen? Ihaillut hänen taidettaan tuollaisen jälkeen?

Tajusin juuri parin päivän sisällä, mitä kasvatustekniikkaa anoppi on käyttänyt lapsiinsa.
Kiristys - uhkailu - lahjonta.
Pelottavaa oli se, kun hän alkoi kiristämään miestäni ties millä (mieheni oli kuumeisena kotona ja kuulin vain puolet keskustelusta,) mutta puolustus kuului näin: "Olen kuumeessa kotona, en jaksa lähteä. ...(hiljaisuutta)...ymmärrätkö, en jaksa lähteä kuumeisena ajamaan autolla 60 kilometriä...jaa ihan sama?....no jaksatko itse kuumeessa lähteä ajamaan autolla tuota matkaa?...%&¤/#")("!)(& usko jo, olen kipeänä sängynpohjalla!!!! (luuri kiinni)ei kuulemma ole hänen ongelmansa, jos mies on kuumeessa, mutta joka tapauksessa hänen asiansa olisi saatava nyt hoidettua ja mieheni olisi pitänyt lähteä ajamaan 60 km. Anoppi sanoi että ihan sama, lähde nyt vain ajamaan. Mitä mies ei kylläkään tehnyt.
samana iltana sama kuvio... mutta uhkailu astui kuvaan. Hän ei joka tapauksessa auta meitä jatkossa tulevaisuudessa, mikäli ei joku asia tapahdu niin kuin hän sanelee...ei kuulemma ole hänen ongelma...eikä se, että jos autossa on joku vika, ja sillä ei voi ajaa ennen korjaamista. (katsastuksessa oli jotain)...????

Eilinen ilta oli kyllä sitten jo ihan uutispommi. Anoppi siirtyi lahjontalinjalle siis ihan puhtaasti rahalahjontaa...mitähän siitäkin seuraa...pelkään katastrofia. saa taas uuden syyn kiristää ja uhkailla meitä...pelottavaa, oikeasti.

Yhteistyössä