Mun alle 3v moccamaster RUOSTUU!!! Onko muille ollu tällasta? (sis kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onko normaalia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onko normaalia?

Vieras
Vai onko mulla maanantaikappale?! Eikö moccamasterin pitäis kestää "vuosikymmeniä"?!?! Mulla 02/08 ostettu tää kone ja tänään kun pesin kunnolla sen niin huomasin että toi metallinen vesiputki on ihan ruosteessa! Hyi yäk mitä ruostekahvia on tullu juotua!

Kahvia keitetään n.2 kertaa päivässä, miten voi olla mahdollista et nyt jo menny pilalle toi metallijuttu?

onko teidän kraanavedessä jotain joka tuon voi pidemmän päälle aiheuttaa... : / Meillä ollut kaksi vuotta samanlainen keitin eikä ole muuttunut miksiskään, ja me keitetään kahvia jotain kolmesti päivässä...

Voisko joku tarkistaa omaansa et onko muillakin vai laitanko palautetta maahantuojalle? Onneks on kuitti tallessa. Tota pelkkää metallijuttua ei varmaan pysty edes kaupasta ostamaan?

Pakko olla maanantaikappale... mulla on kohta 10 vuotta vanha Moccamaster, eikä siinä näy mitään tuollaista jälkeä. Reklamoi vaikka suoraan valmistajalle, lähettävät sulle uuden osan.

[QUOTE="a p";22442966]Voisko joku tarkistaa omaansa et onko muillakin vai laitanko palautetta maahantuojalle? Onneks on kuitti tallessa. Tota pelkkää metallijuttua ei varmaan pysty edes kaupasta ostamaan?[/QUOTE]

Noihin saa kyllä tosi hyvin varaosia, mutta et mee ostamaan vaan reklamoit. Ei oo normaalia tuollainen jälki.

Kyllä meilläkin toi putki (jossa siis noita pieniä reikiä) näyttää just tolta. En tiedä mistä johtuu, mutta ei oo mun mielenrauhaa häirinny, hyvin on kaffet maistunu. Käytä huollossa tai soita moccamasterille jos sua häiritsee ja jos ne tietää mistä tuo johtuu. Onhan moccamasterilla 5 v takuu.

Miten mä tiedän onko meidän vesi kalkkista tai ruosteista? Täytyy laittaa palautetta maahantuojalle ja toivoa että sieltä saa uuden koska toi osa maksaa näköjään 16,90e plus postarit...

[QUOTE="a p";22443070]Miten mä tiedän onko meidän vesi kalkkista tai ruosteista? Täytyy laittaa palautetta maahantuojalle ja toivoa että sieltä saa uuden koska toi osa maksaa näköjään 16,90e plus postarit...[/QUOTE]

Kyllä tuo vaan on kalkkia. Eikä siitä auta reklamoida. Puhistat kuten jo neuvoin =)

[QUOTE="a p";22443141]Se on ehtinyt jo ruostumaan, kun läheltä kattoo niin osa tosta tummasta jutusta on vihreetä ja osa ruostetta. Ruoste ei varmaankaan lähde etikalla?[/QUOTE]

Mikä sillä ei lähtis? Ei se vihreä kyllä ruostetta ole... Mut ihan samaa oli yhen vedenkeittimen vastuksissa, ja etikalla lähti. Kalkkihan kai jotenki syövyttää jos se saa olla vaan? Hopsaa nyt laita etikkaan lillumaan se. Jos ei puhistu niin sitte mietit uusiksi mitä tehä.

Mikä sillä ei lähtis? Ei se vihreä kyllä ruostetta ole... Mut ihan samaa oli yhen vedenkeittimen vastuksissa, ja etikalla lähti. Kalkkihan kai jotenki syövyttää jos se saa olla vaan? Hopsaa nyt laita etikkaan lillumaan se. Jos ei puhistu niin sitte mietit uusiksi mitä tehä.

Ei se vihreä olekkaan ruostetta, mutta siinä on kyllä ihan silminnähtävää ruostettakin! Sattupas olemaan etikkaa kaapissa, täytyy yöks laittaa likoomaan toivottavasti toimii.

Yhteistyössä