mun alkoi tekee mieli laitokselle

elämä kantaa

Aktiivinen jäsen
13.01.2006
4 606
1
36
kun aloin miettimään,siellä on ihanaa ja jännittävää. siis vaikka paikat oli kipeenä. ihanaa oli vaan tuijotella nukkuvaa vauvaa ja syödä(mä söin aivan hirveesti siellä) ihanaa oli kans kattella muita perheitä kun työntelivät vauvakärryä. ja kun tuli vieraita kattoo, se jännitys ja onni kun ne tapas pienen vauvan. oli se ihanaa. oon ihmetelly kun jollain on niin kiire sieltä pois,mun mielestä siellä oli ihanaa.
ens kerralla on vaan kyl eri juttu kun on toinen lapsi kotona(en ole kyl edes raskaana vielä eikä ole tarkoituskaan lähiaikoina)

:o

Mä itkin siellä toisella kertaa sen 2vrk mitkä siellä olin. Niin "ihanaa" siellä oli.
Kai se itkeminen oli monen asian summa. Silti. Ei tee mieli takaisin. Seuraavalla kerralla poliklinikka synnytys.

( Ekalla kerralla siellä oli ihanaa )

Musta laitoksella oli aivan järkyttävää. Vauva huusi kokoajan ja oltiin esikoisen kanssa aivan hukassa. Lisämaitoa pihtailivat vaikka pienellä oli nälkä, mulla nousi maito vasta neljäntenä päivänä. Kotiin pääseminen oli taivaallista.

Munkin mielestä siellä oli ihanaa. Se euforinen olotila on sanoinkuvaamaton, synnytyksen jälkeen siis ;) Ja just se sängyn lykkääminen siellä käytävillä, voi sitä ylpeyttä =)

Ihanuutta toki lisää se ettei itse ollut kipeä ja vauva terve ym. mikäs siellä oli loikoillessa ja vauvaa nuuskutellessa. "Sähkösängyn" päätyä vaan nappulasta mieluisaan asentoon.

Yhteistyössä