Mun 5v lähti menee...

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Mun siskon kanssa tohon läheiselle kentälle raketteja kattoo. Koko illan odottanu ja kyselly, että koska se oikeen alkaa. Ei pienintäkään väsymisen merkkiä ollut havaittavissa. Mä voisin kyl mennä nukkuu, kunhan tuo kotiutuu. :) Poika 8kk nukahti vasta puol tuntii sitten.. :whistle:
Mites muiden lapset. Jaksaako valvoa vai ovatko jo untenmailla? :)

Ja lisättäköön tähän loppuun, kun nyt alkaa olla otollinen hetkikin, että;

OIKEIN HYVÄÄ JA ONNELLISTA VUOTTA 2008 KAIKILLE TASAPUOLISESTI!! :hug:

Meillä 3-vuotias seuraa raketteja vielä tossa vieressä. Onkin naapurit taas pistäny rahaa raketteihin, upealta näyttää taivas :) jo pitkään tosta samasta kohtaa ammuttu upeita patatulitteita ja me ihastellaan :)

Kolome vanhinta (8, 7, 5v) vannotti, että tänään sitte vaavotaan ja mennään kattoon ilotulitusta. Lopputulos on se, että vanhin tyttö 8 v on isänsä ja koiran kans kattomassa kaupungin tulitusta ja kaikki muut, neljä nuorempaa nukkuu tyytyväisenä omissa sängyissään autuaan tietämättömänä raketeista. Vaikka aika kova jytinä ni ei vielä oo kukaan heränny. Lopettaisivat jo tuon paukuttamisen :headwall:

Kuopus 6v meni nukkuun tossa yhentoista maissa, kun tultiin sisälle omien rakettien laittamisen jälkeen. Oli lupa valvoa kyllä niin kauan ku jaksaa, mutta herra haluu aina mennä silleen nukkuun että minä olen vielä hereillä tässä alakerrassa ja katton telsua. Se kun huomas että aloin haukotella, tuumas että "äiti mää tairan haluta mennä jo nukkuun.." :heart:
Ja esikoinen 10v on ollu jo tapaninpäivästä asti mun serkun perheen kanssa mökkeilemässä. Palaa keskiviikkona viimeistään.
Ja miekkonenkin meni jo koisaan, oli tänään jo viiden korvilla aamulla töissä, että varmaan väsytti ;)

Mein 7kk meni nukkumaan tavalliseen tapaan kasin jälkeen ja tuo kohta 4vee meni just sänkyyn. Käytiin kattoos raketit ja poltettiin sädetikut. Iltasatua kuuntelee tuolla, toivottavasti nukahtaa pian :heart:

Meil ollaa viel hereil..uhkasivat et valvovat koko yön..mä oon vähän eri mieltä...kohta annan niille nuijanukutuksen..niil on peli kesken(pelaavat taskukoirilla shakkii ja mattii kuulemma)..tieä sit koska se peli mukamas loppuu..aamukuudelta varmaan |O No..kerrankos sitä on uus vuos vuodessa..jospa nyt puol tuntii viel...
ite olisin ihan valmis jo nukkuu ku heränny klo 4

meil neitokainen nukahti pipo päässä. Itse odotan yrjöä kylään:S Oon kipeänä kauhea yskä ja nuha ja viime yönkin nukuin huonosti heräsin oksettavaan oloon ja tänään ei oo mikään maistunut ei edes suklaa:S

Yhteistyössä