Mummu antoi 3v pojalle purukumia!!!

• Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti
minä
Alkuperäinen kirjoittaja raivoissaan :
Ei taas paljon järki päätä pakottanut!
Onneksi poika ei sentään tukehtunut. En ihan helpolla uskalla päästää poikaa sinne enää ilman minua!
No kylläs meidän 3 vuotias jo söi purukumia,höh?!

Mun lapsilla on juuri nyt purkat suussa, kun siivoavat huonettaan. Ikää 3 v 9 kk ja 1 v 9 kk. Esikoinen söi purkkaa jo pitkälti ennen pienemmän syntymää, pienempi on mässyttänyt sitä nyt pari kuukautta lähes päivittäin (eivätkä siis niele sitä, vaan pureskelevat).

herranjestas
Onneksi poika ei sentään tukehtunut. En ihan helpolla uskalla päästää poikaa sinne enää ilman minua!

Kuules ap sul ei kait kotona jos 3v ei syö purkkaa tök tök .Ala jo opettaa.Mummu mitään väärin tehnyt.

no

Kerro meille jotka aloittaneet purkan antamisen lapsilleen jo varhaisessa vaiheessa.Sinun 3v,miksi et ole antanut.?

:LOL:
Meillä alettiin vuoden iässä opettelemaan, ensin pieni puolikaspalanen kerrallaan.
Tuossa iässä oli jo KOKONAINEN purkkatyyny käytössä.

raivoissaan
No en ole ikinä kuullutkaan että joku antaisi jo 3-vuotiaalle purkkaa. Helposti pieni sen nielee ja sitten tulee mahakipuja, ja pahimmassa tapauksessa suolistotukos joka vaatii leikkauksen! Purkkaa liimaantuu hiuksiin ja vaatteisiin, ja huonekaluihin. En ollut ajatellut tutustuttaa poikaani purukumiin ennen kun hän on tarpeeksi iso ja vastuullinen sitä syömään! Me pestään hampaat aamuin illoin ja ksylitolipastillejakin on.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja raivoissaan:
No en ole ikinä kuullutkaan että joku antaisi jo 3-vuotiaalle purkkaa. Helposti pieni sen nielee ja sitten tulee mahakipuja, ja pahimmassa tapauksessa suolistotukos joka vaatii leikkauksen! Purkkaa liimaantuu hiuksiin ja vaatteisiin, ja huonekaluihin. En ollut ajatellut tutustuttaa poikaani purukumiin ennen kun hän on tarpeeksi iso ja vastuullinen sitä syömään! Me pestään hampaat aamuin illoin ja ksylitolipastillejakin on.
sitten kun hän on tarpeeksi iso? Armeijassa, oletan?

Jos nyt tosissas oot :)) )niin meillä annetaan päiväkodissakin ksylitolipurkat jo 2-vuotiaille.

Yhteistyössä