:D
Kutris 09.07.2005 #6 Impi Elina ja Lempi Siinä hyviä nimiehdotuksia tytöille. Esim. Impi-Lempi (Molemmat mummot siis on kuolleet jo ajat sitten.)
Impi Elina ja Lempi Siinä hyviä nimiehdotuksia tytöille. Esim. Impi-Lempi (Molemmat mummot siis on kuolleet jo ajat sitten.)
tttt 09.07.2005 #11 Aili Lyydia ja Terttu ...Ei muista enää kun molemmat ovat kuolleet pian kymmenen vuotta sitten. :snotty:
Aili Lyydia ja Terttu ...Ei muista enää kun molemmat ovat kuolleet pian kymmenen vuotta sitten. :snotty:
töttä 09.07.2005 #18 Meeri Martta Margareta ja Maria, molemmat jo pois nukkuneita. Mummu-puoli joka aina ollut kuin oma mummu myös, on nimeltään Kielo Annikki, elää vielä
Meeri Martta Margareta ja Maria, molemmat jo pois nukkuneita. Mummu-puoli joka aina ollut kuin oma mummu myös, on nimeltään Kielo Annikki, elää vielä
tätiääni 09.07.2005 #23 Vieno Sanelma ja Hilkka Maaria. Ompas mummoilla kauniita nimiä, bongailen vähän sillä silmällä kun pitää tulokkalle keksiä nimeä, jos on siis tyttö...
Vieno Sanelma ja Hilkka Maaria. Ompas mummoilla kauniita nimiä, bongailen vähän sillä silmällä kun pitää tulokkalle keksiä nimeä, jos on siis tyttö...
Unicorn- 09.07.2005 #24 Senja Alma Annikki (kuollut) ja Impi Inkeri Ja Annikki on myös minun äitini ja minun toinen nimi, äitini olisi halunnut sen myös minun tyttöni toiseksi nimeksi mut kiitos ei =(
Senja Alma Annikki (kuollut) ja Impi Inkeri Ja Annikki on myös minun äitini ja minun toinen nimi, äitini olisi halunnut sen myös minun tyttöni toiseksi nimeksi mut kiitos ei =(
Lulla 09.07.2005 #25 Mun molemmat mummot ovat jo poisnukkuneita, mutta tässä heidän etunimensä: äidinäiti oli Anita ja isänäiti Helmi.
Mun molemmat mummot ovat jo poisnukkuneita, mutta tässä heidän etunimensä: äidinäiti oli Anita ja isänäiti Helmi.