parku
Lapsen mummo eli äiti päätti tulla meille aamusta yllättäen kylään.
Kiva yllätys muuten mutta kun meillä oli pojalle varattu parturiaika ja tiesin jo etukäteen että siitä ei hyvä seuraan kun sinne mummo lähtee mukaan,
yleensäkin vältän julkisissa paikoissa äitini kanssa liikkumista sillä hän on vähän omituinen persoona
(olen täällä joskus ennenkin tuosta avautunut).
Ensin sai henkilökunta kuulla kun ajat oli pikkusen myöhässä (vaivaisen 10min),
minua ei haitannut eikä poikaa sillä saihan leikkiä hetken autoilla
Mutta mummo,
ah äitini hän ei todellakaan ole saanut kärsivällisyyttä kun sitä on jaettu.
Poika pääsi parturin pakeille ja oli jo etukäteen sovittu että nyt kun on eskari ikäinen niin saa sen kauan himoitsemansa ja näköjään täällä pikkupoikien suosiossa olevan irokeesin.
Vaan tästähän riemu repesi parturissa
Lopulta tilanne oli niin kamala että tuo parturi kuunteli mummoa kuinka leikataan ja nyt kun vihdoin pääsimme mummosta eroon niin täällä parkuu niin äiti kuin poika
Tiedetään,
että kyllähän nuo hiukset tuosta kasvaa mutta kun ensiviikolla on eskarissa valokuvaus ja sinne olin vähän uumoillut että sitten mennään parturiin.
Kiva yllätys muuten mutta kun meillä oli pojalle varattu parturiaika ja tiesin jo etukäteen että siitä ei hyvä seuraan kun sinne mummo lähtee mukaan,
yleensäkin vältän julkisissa paikoissa äitini kanssa liikkumista sillä hän on vähän omituinen persoona
(olen täällä joskus ennenkin tuosta avautunut).
Ensin sai henkilökunta kuulla kun ajat oli pikkusen myöhässä (vaivaisen 10min),
minua ei haitannut eikä poikaa sillä saihan leikkiä hetken autoilla
Mutta mummo,
ah äitini hän ei todellakaan ole saanut kärsivällisyyttä kun sitä on jaettu.
Poika pääsi parturin pakeille ja oli jo etukäteen sovittu että nyt kun on eskari ikäinen niin saa sen kauan himoitsemansa ja näköjään täällä pikkupoikien suosiossa olevan irokeesin.
Vaan tästähän riemu repesi parturissa
Lopulta tilanne oli niin kamala että tuo parturi kuunteli mummoa kuinka leikataan ja nyt kun vihdoin pääsimme mummosta eroon niin täällä parkuu niin äiti kuin poika
Tiedetään,
että kyllähän nuo hiukset tuosta kasvaa mutta kun ensiviikolla on eskarissa valokuvaus ja sinne olin vähän uumoillut että sitten mennään parturiin.