Mummolla ja vaarilla menee ihan hirmuisen paljon ruokaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
totesi 8v, mummon ja vaarin tykönä lomaileva tyttö kun soitin hänelle.
Selitys oli siinä, että he kävivät TAAS tänään kaupassa, vaikka viikolla jo kävivät kahdesti (maanantaina ja keskiviikkona ). Ajatteli siis, että usein kaupassa käynti = ruokaa menee ihan hirveän paljon.

Tyttö kun on tottunut siihen, että meillä käydään isoilla ruokaostoksilla kerran viikkoon, ja sit mies ja välillä isommat lapset tuo täydennystä kirkolta koulu- ja työmatkoillaan... Täällä kun ei kauppaa oo tuossa heti nurkan takana... Ei edes Siwaa, johon vois kävellä ekoteon nimissä ;) :D

me käydään joka päivä kaupoilla, mä tykkään käydä ja näkee ihmisiä ja elämää. Eikä ole autoa, en ikinä sais kaupasta kannettua viikon ostoksia ja vaippoja kerralla.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
me käydään joka päivä kaupoilla, mä tykkään käydä ja näkee ihmisiä ja elämää. Eikä ole autoa, en ikinä sais kaupasta kannettua viikon ostoksia ja vaippoja kerralla.

No meillä taas on tuonne kunnollisille kaupoille matkaa 35-40km, ja lähikauppaankin 10km, niin ei sitä kehtaa ajella jokapäivä - siksi kerta viikkoon isoilla ostoksilla + tarvittaessa lähikaupasta täydennystä joko itse hakien, tai sit just niin, että mies tai isommat lapset tuo kulkiessaan siellä.

niin no meillä on tuo kauppakeskus alle kilsan päässä. Ja käydään usein kahvilassa, kirjastossa tai muuten vaan kulutetaan aikaa jos on huono ilma eikä puistoon mennä.

Yhteistyössä