mummo hyppäs puskasta sättimään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ny meni hermo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

ny meni hermo

Vieras
ai autuus pitkästä aikaa lenkille lasten ja koiruuksien kanssa..ni eikös lähistön mummo hyppää pusikosta liekkö sieni metässä ollut ni sättimään ensin pojalle jotainkoska poika ajoi tien vasenta laitaa.mummo alkaa paasaaman mulle että tiedänkö kuinka vaarallinen tämä tie on.sanoin et joo asutaan tuossa lähellä juu tiedän mis asut mut mä säälin tuota poikaasi.olin et ahaa..siinä se aikansa selitti että kato taaas tulee auto ja sinun poika on väärällä puolen tietä,.olin et ei elämä.sanoin että tällä tiellä kävelläänkin välillä väärää puolta että näkyvyys varsinkin on hyvä.välttämättä takaa tulevaa autoa et heti ennakoi koska tie on mutkanen ja paljon pensaita sekä rekkaliikennettä.kävelytietä ei ole.ei musta ainakaa ole kiva että rekka tulee pimeellä takaa puskan takaa ja ketrkee juuri ja juuri väistämään..no mummo siinä aikasa selitti säälitää niin poika.olin et anteeks meillä ois vähän kiire.mummo tuumi no olenpahan varottanut muistathan..en tiiä oisko joku 70v eukko ollu

Niin eikös se oo ihan ala-asteella opetettu mitä puolta pitää kävellä tiellä, jossa ei ole kävelytietä????? Välillä ihmetyttää kun monelta tuntuu puuttuvan ihan perustiedot, mieheni lukeutuu näihin. Oon sille monesti kertonut kummalla puolella pitää kävellä niin vieläkin se kysyy onko varmasti oikealla puolella.

Niin ja se turvallisin puoli on se vasen puoli!!!!

Yhteistyössä