Multa puuttuu kyllä joku pullantuoksunen äitigeeni, mä en kestä tätä....

:ashamed:

Mulla on siis yksi ala-asteikäinen lapsi jonka isästä olen eronnut, eikä ole aikomus hankkia enempää.

Ollaan oltu tää viikko syyslomalla ja multa lähtee kohta järki päästä.
Oman lapsen kanssa ei ole mitään ongelmaa, mutta sen kaverit :O

Meillä on melkein joka päivä ollut jotain lapsen kavereita ja jokaikinen ollu kyllä sellanen kiittämätön.......... PIIIIIIP!

"Hyi yök, mitä tää ruoka siis on?! En syö!"
Yks kollaa kaappeja ja "eiks teillä oo keksiä?!"
"Ei mun tarvii siivota, mun äiti on sanonu sillai." (Siis hitto MITÄ?! ARGH!!)
Jne.Jne.

Joudun koko ajan oleen välikätenä selvittämässä jotain tappelua tai komentamassa siivoamaan tai käskemään ettei kollata meidän kaappeja tai puuttumaan ties mihin millonkin ja sit mulle vaan kettuillaan päin näköö "et sä mua määrää!"

Rutinaa, valitusta, nitinää ja mulla nyrjähtää pää!!!!!!!! |O

Ja kyllä, omani ulkoilee joka päivä joko naapurin muksun kanssa tai mun kanssa tai itekseen, mutta yksikään kaveri ei oo suostunu menee ulos kun SIELLÄ SATAA. Eikä niillä kyllä asianmukasia kamppeitakaan oo ollu.

Siis tekis mieli huutaa nyt et perkeleen huonokäytöksinen pullamössösukupolvi!!!! Tai siis lähinnä kohdistaa se huuto niihin vanhempiin jotka antaa tän tapahtua!!!!

Mä oon aina ollu sellanen "mun silmille ei hypitä"-tyyppi enkä oo koskaa tajunnu näitä marisijoita jotka ei esim.voi käydä kaupassa kun "meidän lapsi/lapset ei osaa olla siellä" jne.

Ja ei, mä en ole mikään täydellinen ja paras itse, en todellakaan, mutta nyt oli ihan pakko avautua kun kärvähti käämit niin täysin viimesimpään lapsivieraaseen jolle olisin tarjonnu ruuan, mut koska se oli VAAN perunaa ja jauhelihakastiketta niin hän soitti äidilleen joka sitten vei hänet heseen :heart: :headwall:

Mä olen niin kurkkuani myöten täynnä et tänne ei tule enää yhtäkään lapsivierasta tällä viikolla ja olen paskaäiti ja viihdytän vain itseäni loppuviikon. AAAAAAMEN.

"vierailee"
No en kestäis minäkään tuollaista. Nykyään joittenkin lasten vaan annetaan kasvaa pellossa ja tuommosia niistä sitten tulee. Tuntuu ettei edes sen vertaa vanhemmat viitsi tehdä,että käytöstavat opetettaisiin.

IhanaValo
:hug: Tsemppiä!

Yks lasten kaveri sanoo joka kerta kun käy ovella kysymässä lapsia ulos, et eiks teillä ikinä siivota...vaikka ois just siivottu.. se on kans mukavaa kuultavaa ja ois mielenkiintoista nähdä minkälaista heillä sit on.

Kiitos tsempeistä.... :)

Oon tän viikon aikana miettiny et tätäkö se olis jos olis useampi lapsi??!! Nahinaa ja kantelemista ja riitelyä?! Tai ei kai sisaruksetkaan aina riitele, mutta mulla ei kestä hermot yhtään tollasta :ashamed:

Jokunen hassu vuosi takaperin oli pikkuveljeni syntymäpäivät ja hänellä oli kavereita sitä juhlistamassa. Äiti oli tehnyt täytekakun sitä varten. Noh, muutama näistä kavereista (silloin siis myöskin alakouluikäisiä) "kehuskelivat" kakkua lehmänläjäksi ja oksennuksen näköiseksi ja yökkäilivät tahallaan :kieh:

Äiti varmaan halusi upottaa nulikoitten naamat siihen kermapläjäykseen.
Ei se kakku ehkä ollut mikään malliversio, mutta kakku kuitenkin ja itsetekemä.

Kerran yks tuttu tuli käymään lastensa kanssa kun tuli katsomaan mulla myynnissä ollutta sänkyä. Sillävälin kun esittelin sängyn, tän tutun lapset oli syönyt keittiön pöydällä olleen viineripitkon KOKONAAN ja hajottaneet yhden kirjaston kirjan.
Tää äiti vaan totes, että "hehheh, noi on niiiin tommosia :xmas: ja tonhan saa teipattua.. :xmas:" Konahdin aika kovaäänisesti että on hyvä sitten ja teippaa ja kipasee hakemaan uuden viineripitkon koska mulle on tulossa vieraita!!!! No, kumpikin tapahtui, mutta sänkyä ei enää ostanut :D Sain myös kuulla olevani kohtuuton kun en ymmärrä että lapset ovat lapsia :heart:
Anteeks mutta PERKELE!!!!! :kieh:

• Tykkää
Reactions: HoitoonVaan
Mä olisin varmaan tossa vaiheessa potkassut muksut pihalle väkisin, sato sielä sitte vettä tai fiskarsin puukkoja.

Useamman vuoden oon ollu kaupan kassalla töissä, ja oon tehny myös havainnon että semmonen yksinkertainen asia kuin "käytöstavat" on hukassa monelta aikuiselta, ja heidän lapsiltaan. Paras oli kerran kun eräs pikkupoika tuli kauppaan yksin, ja käveli suoraan karkkihyllylle ja nappasi suklaapatukan käteensä ja pokkana alkoi syödä tuota karkkia. Hetken aikaa vain töllistelin suu auki, ennenkuin kysyin tietääkö poika sen, että kaupassa tuotteet maksetaan ennen käyttöä? Mukula käveli lehtihyllylle ja otti jonkun pelilehden ja totesi: "Äiti sano että voin syödä täällä mitä haluan, se tulee jonku ajan päästä maksamaan ku se on kampaajalla".

:headwall:

Yhteistyössä