Mullon paha mieli :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamuntorkku

Aktiivinen jäsen
20.01.2005
15 181
2
36
Mies on kipeenä: lämpöä ja kurkku ihan sökö. Eli varmasti tosi paska fiilis : /
Eilen illalla levähti siinä toivossa, että olo helpottais, mut ei. Ja yrittäjä kun on, niin töihin oli "pakko" mennä.

Itse oon terveenä ilman hommaa (opiskelut loppu, töitä odotellessa) ja niin mielelläni tekisin vaikka miehen hommat, mutku en osaa!

Tasan ei käy onnen lahjat.

Joo, yrittäjän arki on hankalaa. Meilä mies myös yrittäjä joten tuttua on.

Itse kotona, selkä pa*kana, nyt viides päivä. Itku pääs kun tässä lattialla makaan. Lapset on sen verran pieniä että ei voi noita lihaksia rentouttavia oikein päivällä ottaa, särkylääkkeet ei auta kun selkää ei särje, liikkuminen vaan sattuu. No, einekset on keksitty, mut tuntee olonsa avutomaksi...

[QUOTE="MiMeira";25768619]Joo, yrittäjän arki on hankalaa. Meilä mies myös yrittäjä joten tuttua on.

Itse kotona, selkä pa*kana, nyt viides päivä. Itku pääs kun tässä lattialla makaan. Lapset on sen verran pieniä että ei voi noita lihaksia rentouttavia oikein päivällä ottaa, särkylääkkeet ei auta kun selkää ei särje, liikkuminen vaan sattuu. No, einekset on keksitty, mut tuntee olonsa avutomaksi...[/QUOTE]

Oih, ei oo helppoa sullakaan... Voimia :hug:

Minä, tahattomasti lapseton sain juuri kuulla että hyvä ystäväni odottaa vauvaa.. vahingossa.. eikä tiedä kenelle. Voi helvetti että tämä elämä potkii välillä päähän ja niin rajusti!

[QUOTE="pipopää";25768689]Minä, tahattomasti lapseton sain juuri kuulla että hyvä ystäväni odottaa vauvaa.. vahingossa.. eikä tiedä kenelle. Voi helvetti että tämä elämä potkii välillä päähän ja niin rajusti![/QUOTE]
:hug:

[QUOTE="pipopää";25768689]Minä, tahattomasti lapseton sain juuri kuulla että hyvä ystäväni odottaa vauvaa.. vahingossa.. eikä tiedä kenelle. Voi helvetti että tämä elämä potkii välillä päähän ja niin rajusti![/QUOTE]

Miten ihmeessä ystäväsi raskaus on sinua päähänpotkimista?

Ei se lapsi ole sinulta pois. Elämä ei ole nollasummapeliä.

Onko se vauva sinulta pois?

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;25768781:
Olisitko sitten iloinen jos ystäväsi on saanut myös jonkun taudin kaupan päälle?

En tietenkään. Miksi olisin?
Olen pettynyt itseeni ja siihen, miksi maailma on niin epäreilu paikka. Jokainen lapsettomuudesta kärsivä ihminen ymmärtää, miltä tällainen asia tuntuu.

[QUOTE="pipopää";25768814]En tietenkään. Miksi olisin?
Olen pettynyt itseeni ja siihen, miksi maailma on niin epäreilu paikka. Jokainen lapsettomuudesta kärsivä ihminen ymmärtää, miltä tällainen asia tuntuu.[/QUOTE]

Olisiko sinulla paha mieli, jos lapsi olisi ollut suunniteltu?

[QUOTE="vieras";25768827]Olisiko sinulla paha mieli, jos lapsi olisi ollut suunniteltu?[/QUOTE]

Ei olisi. Toisen raskaus ei ole minulta pois. Toiset ovat onnekkaampia kuin toiset.

Mutta kun ihmiset jotka eivät halua lapsia, eivätkä pysty tarjoamaan lapselle hyvää elämää saavat lapsia ja raskautuvat vahingossa...

Tuntuu erittäin pahalta ja väärältä!

• Tykkää
Reactions: Dongxi

Yhteistyössä