mua sattuu selkään ihan helvetisti kun sieltä avattiin lukkoja, pistelee ja sattuu joka asento, 4pvää pitäis olla tulehduskipulääkekuurilla nyt. Vai otanko panadolin/panacodin?
fasettilukkoja. 8kpl. niskasta alaselkään, ihan koulutettu kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja ft:Mitähän lukkoja sinulta avattiin? Ettei olisi aiheutettu vahinkoa selälle? Kuka avasi?
joo kun mä en nyt muista mikä mix ton voltarenin kans on määrätty.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä sain ottaa. Lääkärin luvalla.
Kunnon seksisessio auttaa noihinkin kipuihinAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:fasettilukkoja. 8kpl. niskasta alaselkään, ihan koulutettu kyllä onAlkuperäinen kirjoittaja ft:Mitähän lukkoja sinulta avattiin? Ettei olisi aiheutettu vahinkoa selälle? Kuka avasi?
Se onkin eri asia. Ap kysyy lupaa/neuvoa palstalta. Mutta joo, et saa ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä sain ottaa. Lääkärin luvalla.
joo.Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Emt, mutta mä ainakin otin ja vielä elossa :xmas:
Siksi mä en sanonutkaan ap:lle että "joo, voit ottaa" . Itse ottaisin kyllä, kun siihen on lupa aikoinaan saatuAlkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Se onkin eri asia. Ap kysyy lupaa/neuvoa palstalta. Mutta joo, et saa ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä sain ottaa. Lääkärin luvalla.