mulle tuli nyt sika huono omatunto kun en lähtenyt miehen ja muksujen mukaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja urpo nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

urpo nainen

Vieras
jonnekkin.. en tiedä vissiin kyläilemään lähtivät... yhtäkkiä vaan saivat sellaisen jutun päähänsä.. minä tulin juuri lenkiltä... olin vähän niinku puulla lyöty päähän.. mutisin sitten vaan jotain että enhän mä nyt hikisenä lenkkivaatteissa voi lähtee kestää kun vaihdan ja käyn suihkussa.. lähtivät sit ilman mua.... jotenkin jäi paska fiilis.. kun en muutenkaan usein lähde mukaan kylään... en vaan tykkää kauheasti käydä kylässä. tulee aina sellainen ulkopuolinen ja tyhmä olo varsinkin kun en osaa yhtään jutella niitä näitä small talkia.... sitte mua pidetään jotenkin urpona... :/

varmaan mies mököttää illan ja huomisen...

No järkkää niille jokin kiva ylläri tällä välin. :) Vaikka leffailta, käy hakemaan jokin hyvä leffa vuokralle ja herkkuja. (Jos vuokraamot tai kioskit on auki, en tiedä?) Tai pistä sauna lämpiämään, leivo tuoreet pullat iltakahville tai jotain ihan muuta, mistä tiedät muiden tykkäävän. Jos tälle päivälle on liian myöhäistä, niin keksi huomiselle jotain vastaavaa ja kerro siitä kun tulevat kotiin.

En mäkään ois lähtenyt tossa tilanteessa. Meillä ainakin mies käy aika useinkin vain lasten kanssa jossain ilman mua eikä todellakaan mökötä, jos en lähde mukaan. Tietty eri asia, jos ei koskaan lähtis minnekään mukaan.