Mulle tulee uus tatska tänään tai huomenna =)

• Viestiketjun aloittaja Miimiäinen
  • Ensimmäinen viesti
Miimiäinen
Varmaan kiinnostaa kauheesti kaikkia, mutta hehkutan silti...

Mietin pitkään uskallanko imetysaikana ottaa, mutta kyllä mä se laitan :whistle:
Sitte varmaan parin viikon päästä toinen :D Kuinkahan näihin jää näin koukuun?

Miimiäinen
Sääreen tulee tribalihässäkkä lasten nimien kera =)
Alaselkään tulee toinen, suomileijona-tribalijuttu. En ole siltikään skini tai natsi, vaikka suomileijona ihossa onkin =)

Miimiäinen
Mäkin kyselin tatuoijilta tätä imetys- tatuointi juttua. Tulehtumisriski on tosiaan ainoo, miksi kaikki tatuoijat ei suosittele.
Tatuoinnin tulehtuminen on vaan erittäin harvinaista ja johtuu tatuoidun omasta hoidon laiminlyönnistä ja huolimattomuudesta :whistle: Näin noi tatuoijat sanoo.

Miimiäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:34 illuusia kirjoitti:
Mä saan äitienpäivälahjaksi, pojan nimi kirjailtuna aurinkoon, mies suunnittelee ja tekee sen mulle. :heart:
Toi on hienoo, että saa ite suunnitellun, niin ei taatusti tuu toista samanlaista vastaan =)
Mulla kans nää mitä laitetaan, on täysin ukon tekemiä, suunnittelusta loppuun asti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:39 Miimiäinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:34 illuusia kirjoitti:
Mä saan äitienpäivälahjaksi, pojan nimi kirjailtuna aurinkoon, mies suunnittelee ja tekee sen mulle. :heart:
Toi on hienoo, että saa ite suunnitellun, niin ei taatusti tuu toista samanlaista vastaan =)
Mulla kans nää mitä laitetaan, on täysin ukon tekemiä, suunnittelusta loppuun asti.
Aivan. :) Eli uniikkeja ollaan molemmat. ;)

Miimiäinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:52 illuusia kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 11:50 kertokaahan kirjoitti:
Mikä on miestenne liikkeiden nimet jossa työskentelee? :)
No mun mies tekee ihan täällä meillä kotona, eli siis ei tee työkseen, lähinnä se on hälle harrastus. :D
Samoin meilläkin. Ihan kotona näitä tekee sillon tällöin ;)
Eli ei päästä kuvien teolla rikastumaan :D

Yhteistyössä