mulle tulee kahvivieras joka on dietillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xsax
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xsax:
sanoi että ei tarvii mitään olla kahvitarjottavaa. mutta, haluan silti tarjota jotain. mikä olis kevyintä tarjottavaa, tai parasta laihislaiselle?
makeaa, ei suolaista. :p

Tarjoa ihan mitä vaan. Hän syö jos syö. Ahdistavaa, että vartavasten teet jotain hänelle "sopivaa", jota ei oikeasti halua syödä. Älä siis tee tuosta numeroa! Normi tarjoilut, joita syöt itse.

Siis en käsitä. Ite ainakin vaikka kuin olen dietillä niin kyllä kylässä pitää pystyä se yks pulla pala tai keksi syömään. Ei siihen koko dieetti kaadu. Kattoo sitte loppupäivän sen mukaan.

Kiva että haluat tarjota kaverille jotain sopivaa. Mä oon myös hedelmätarjoilun kannalla, tummasulklaakn on ihan ok kun sitä riittä että syö pienen palan.

Tää "kyllä kylässä täytyy pystyä syömään pullaa" on aika hankalaa. Jos olet päättänyt jättää pois karkit/leivokset jne niin vaikea pysyä siinä kun koko ajan on jotain kissanristiäisiä ja poikkeuksia. Eri asia jos niitä on vaikka kerrran kuussa tai viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Kiva että haluat tarjota kaverille jotain sopivaa. Mä oon myös hedelmätarjoilun kannalla, tummasulklaakn on ihan ok kun sitä riittä että syö pienen palan.

Tää "kyllä kylässä täytyy pystyä syömään pullaa" on aika hankalaa. Jos olet päättänyt jättää pois karkit/leivokset jne niin vaikea pysyä siinä kun koko ajan on jotain kissanristiäisiä ja poikkeuksia. Eri asia jos niitä on vaikka kerrran kuussa tai viikossa.

juu, mulle oli aikoinaan aivan ehdoton totaalikielto, muuten se alkoi lipsua ja lipsua ja lipsua.. mutta kun oikeesti laihis ei pitäis olla laihis vaan elämäntapa, niin on kyllä kuiva loppu elämä jos ei mitään herkkua koskaan saa :/
itselläni toimii totaalikielto ja kunnon tiukka karppaus, jolla läskit lähti, ja nyt soveltaen, eikä maailma ole kaatunut edes toscakakkuun. :p

Alkuperäinen kirjoittaja xsax:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:

juu, mulle oli aikoinaan aivan ehdoton totaalikielto, muuten se alkoi lipsua ja lipsua ja lipsua.. mutta kun oikeesti laihis ei pitäis olla laihis vaan elämäntapa, niin on kyllä kuiva loppu elämä jos ei mitään herkkua koskaan saa :/
itselläni toimii totaalikielto ja kunnon tiukka karppaus, jolla läskit lähti, ja nyt soveltaen, eikä maailma ole kaatunut edes toscakakkuun. :p

juu, eihän se sitten enää mihinkään kaadu kun on päässyt hyvään alkuun ja että joskus on joskus eikä jokapäivä. Eihän nyt kukaan halua koko elämää olla ilman herkkuja.

Yhteistyössä