mulle oli annettu neutraali palaute huutikses, v....u en tajuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis

Vieras
äsken vasta huomasin että oli annettu neutraali. huusin joskus erästä tuotetta, hintavaraus ei ylittynyt, joten en sitten ostanu tuotetta, vaikka myyjä olisi laskenu hintaa tosi paljon, alle huutamani summanki, halusi kovasti tuotteesta eroon näköjään. sit se oli menny laittaan mulle palautetta että huudan tuotteita mutta en ostakkaa niitä sit.voi prkl. kyllä alkas ärsyttään. pitäiskö mun pistää viestiä huutiksen yllä pidolle et poistaa sen. en oo ennen hoksannukkaa että voi antaa palautetta jos hintavaraus ei ylity eikä haluakkaan sitten tuotetta...

Alkuperäinen kirjoittaja huutis:
äsken vasta huomasin että oli annettu neutraali. huusin joskus erästä tuotetta, hintavaraus ei ylittynyt, joten en sitten ostanu tuotetta, vaikka myyjä olisi laskenu hintaa tosi paljon, alle huutamani summanki, halusi kovasti tuotteesta eroon näköjään. sit se oli menny laittaan mulle palautetta että huudan tuotteita mutta en ostakkaa niitä sit.voi prkl. kyllä alkas ärsyttään. pitäiskö mun pistää viestiä huutiksen yllä pidolle et poistaa sen. en oo ennen hoksannukkaa että voi antaa palautetta jos hintavaraus ei ylity eikä haluakkaan sitten tuotetta...

No, onhan se hassua, että huutaa edes hintavaraus tuotteen eikä haluakaan ostaa edes sillä summalla mitä huutaa, vaikkei hintavaraus ylity. Neutraali on minust ihan oikeutettu...

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:

No, onhan se hassua, että huutaa edes hintavaraus tuotteen eikä haluakaan ostaa edes sillä summalla mitä huutaa, vaikkei hintavaraus ylity. Neutraali on minust ihan oikeutettu...

Samaa mieltä. Eihän ap voinut tietää ylittyykö hintavaraus vai ei. Kun huutaa, sitoutuu ostamaan.

samaa mieltä

Jos hintavaraus ei ylity, niin saatan huutaa montaakin samanlaista kohdetta eikä se ole kiellettyä. On helpompi seurata kohteita, kun sähköpostiin tulee ilmoitus, jos joku huutaa kohteesta enemmän. Jos hintavaraus ei ylity -> ei kauppoja tarvitse tehdä, vaikka myyjä antaisi tuotteen ilmaiseksi! Ilmoita ylläpidolle...tuo on ihan aiheeton neutraali.

Alkuperäinen kirjoittaja svieras:

Samaa mieltä. Eihän ap voinut tietää ylittyykö hintavaraus vai ei. Kun huutaa, sitoutuu ostamaan.

Kun hv ei ylity niin silloin ei ole velvoitettu ostamaan!
Onneksi nykyään on se sääntö et jos hv ei ylity niin hän ei saa korkeimman tarjouksen tekijän tietoja,ettei tulis noita älyttömiä neutraaleita.

jos hintavaraus olisi ylittynyt niin tottakai olisin tuotteen ostanu mutta ku se ei ylittynyt niin päätin etten huuda tuotetta enää koska löysin toisen samanlaisen tuotteen minkä sain samaan hintaa mikäs olis ollut tuolla tuotteella mitä en ostanut kun hv ei ylittynyt. huusin huomattavan monta päivää ennen ku kohde edes sulkeutui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos hintavaraus ei ylity, niin saatan huutaa montaakin samanlaista kohdetta eikä se ole kiellettyä. On helpompi seurata kohteita, kun sähköpostiin tulee ilmoitus, jos joku huutaa kohteesta enemmän. Jos hintavaraus ei ylity -> ei kauppoja tarvitse tehdä, vaikka myyjä antaisi tuotteen ilmaiseksi! Ilmoita ylläpidolle...tuo on ihan aiheeton neutraali.

hyvä ku joku on mun kans edes samaa mieltä :)

Jos hintavaraus ei ylity -> kauppa ei ole sitova! Ei ostajalle, ei myyjälle. Minusta on todella tyhmää jaella neutraaleja sellaisista!!! Mullekin myyjänä on sattunut ostajia, jotka eivät sitten olekaan halunneet ostaa kohdetta, vaikka olisin tullut hinnassa vastaan. Tottakai se vähän sillä hetkellä harmittaa tyyliin "mitäs sitten edes huusit" (siis nämä näitä hv ei ylittynyt tapauksia). Silti en jakele noista neutraaleja tai negoja. Tyhmää katkeraa käytöstä!

Muuten eikös Huutiksen uudistuksissa juuri nämä hv alle jääneet kaupat pääty nykyisin niin, ettei niistä voi enää antaa palautetta? Onko tässä kyseessä jokin vanhempi kohde vai miten palaute on voitu jättää? Vai onko mulla väärä käsitys asiasta? Mulla ei ainakaan ole jäänyt niitä kohteita siihen "sinulla on antamatta palautetta" osioon omalla sivulla.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
nykyään ei enää pysty antaan palautetta kohteesta joista hv ei ylittynyt!! =)

Niin, eikä ottaa yhteyttä myyjään/ostajaan |O todellllllla tyhmää..

pystyyhän tunnistautuneet laittamaan yksäriä =) siihen he pyrkii =) ja elokuussa noista tosiaan sai vielä laitettua neutraalin, mutta ei enää =)

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Jos hintavaraus ei ylity -> kauppa ei ole sitova! Ei ostajalle, ei myyjälle. Minusta on todella tyhmää jaella neutraaleja sellaisista!!! Mullekin myyjänä on sattunut ostajia, jotka eivät sitten olekaan halunneet ostaa kohdetta, vaikka olisin tullut hinnassa vastaan. Tottakai se vähän sillä hetkellä harmittaa tyyliin "mitäs sitten edes huusit" (siis nämä näitä hv ei ylittynyt tapauksia). Silti en jakele noista neutraaleja tai negoja. Tyhmää katkeraa käytöstä!

Muuten eikös Huutiksen uudistuksissa juuri nämä hv alle jääneet kaupat pääty nykyisin niin, ettei niistä voi enää antaa palautetta? Onko tässä kyseessä jokin vanhempi kohde vai miten palaute on voitu jättää? Vai onko mulla väärä käsitys asiasta? Mulla ei ainakaan ole jäänyt niitä kohteita siihen "sinulla on antamatta palautetta" osioon omalla sivulla.

se palaute oli tullu elokuun alussa, muistaakseeni 4.8. huomasin vasta äsken sen.

Mä en ymmärrä sitä logiikkaa, että olis pakko ostaa - eihän myyjänkää oo pakko myydä alle hv:n. Eiks se nyt kärjistetysti sanottuna olis ihan sama, jos myyjä "pakottaa" ostajan ostaan tuotteen halvemmalla kun alkuperäine hv:n kuin että ostaja pakottaa myyjän myymään: "mitäs laitoit myyntiin, kyllä sun se nyt täytyy myydä..."
Joka tapauksesa hyvä, ettei noin voi enää tehdä.

Mä muuten kanssa tein kaupat vaikka huutotilanteessa ei hv ylittynyt. Korkeimman huudon tehnyt oli jättänyt mulle kysymyksen kohteesta, kun se oli sulkeutunut. Tässä kysymyksessä oli antanut sähköpostiosoitteensa ja näin mä sain häneen yhteyden, vaikka ostaja ei ollut tunnistautunut. Oli todella sujuvaa näinkin ja kaupat teimme!

laitoin just ylläpidolle viestin että poistaa palautteen, saas nähdä poistaako sen. se myyjä siinä kohteessa oli muutenki jotenki outo. tuntu että siinä on jotain erikoista, siis tuotteessa tai jotain kun yhtäkkiä halusi tuotteesta eroon ihan yli halvalla.

Yhteistyössä