Mulle iski hätä ja palsta just sillon jumissa kun tarviin teiän järkevää sanaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Älkää naurako, kysyn tätä nyt tosissani.
Olin äsken siis suihkussa ja samassa tilassa oleva pesukone oli päällä ja alkoi laskea pesuvettä pois ja yhtäkkiä suihkunlattia lainehti vedestä ja viemäristä pulppusi sellaista harmaata vettä, kun pesukonevesi tuli sieltä.

Viemäri siis taas tukkeutunut hiuksista. Tai olen huomannut kyllä, että viemärinympärys on märkä ollut pesukoneen pesun jäljiltä, mutta nyt kun olin samanaikaisesti suihkussa niin vettä oli lattialla ihan hirveesti.

Aloin sitten pähkäillä, että mitä se paskavesi on? Pesukoneesta tulevaa vettä vai voiko sieltä nousta jotain muiden ihmisten paskavettä meidän suihkuun? Aloin pelätä kaikkia hepatiittejä ja tiäs mitä mietin siinä. Hypein toki sieltä veden seasta pois, mutta kuitenkin siellä olin vaikka suoranaisesti siinä harmaimmassa vedessä en ollutkaan.

Yök yök. Mies saa kyllä putsata ne röörit sieltä. On ne ennenkin tukkeutuneet, mutta en ole tuollaista vettä päässyt näkemään.

Paljain käsin mieskin ne röörit sieltä tietty avaa ja veljeni, joka on putkimies niin tekee päivät pitkät töitä toisten ihmisten putkien seassa mutta silti ällöttää...

Sanokaas nyt, että onko tässä turha huoli meneillään? Konttausikäinenkin on sitä viemäriä päässyt läpsyttelemään kun olen pyykkejä laittanut, vaikkakin olen vauvan kädet pessyt enkä ole antanut laittaa sormia suuhun kun se viemäri nyt ällöttää muutenkin mua.

No en tiedä tässä tapauksessa tuleeko sieltä nyt varmasti naapurin sontavellit, voihan se olla ihan vaan sitä pyykin pesuvettäkin.
Kaverilla kyllä kun putket oli tukossa vähän sieltä ja täältä niin nousi lattiakaivosta ulosteet lattialle lillumaan.

No huh. Täytyykin putsata oma lattiakaivo taas :D Meillä on onneksi siinä se kaivokielo, niin ei ole ollut niin ällöttävää hommaa enää kun ei tarvi kaivella kauheesti.

Yhteistyössä