Mullapas onki RAKASTAVA ukko!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Hyvin se on nytki tukenut mua kun te kaikki ootte täällä käyneet mua vastaan!! En muuten itte jaksais jos se ei aina tsemppais ja lupais vetää turpiin tommosia. Tosi törkeitä ootte jotkut mulle olleet :'( Tuntuu et itse tunto ihan nollana mut kyl tästäkin selviin niiku selvisin työllistymisistä ja muista typeryyksistä!!! Ollaan ystäviä jookos niin kuin ananas ja kookos :hug:

Ensinnäki mun nimellä on tehty ketjuja missä mua on haukuttu rasittavaks ja muutenki typeräks ja melkein semmoseks jonka ois parempi vaan riistää henkensä. Etten sovi sit tännekään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Hyvin se on nytki tukenut mua kun te kaikki ootte täällä käyneet mua vastaan!! En muuten itte jaksais jos se ei aina tsemppais ja lupais vetää turpiin tommosia. Tosi törkeitä ootte jotkut mulle olleet :'( Tuntuu et itse tunto ihan nollana mut kyl tästäkin selviin niiku selvisin työllistymisistä ja muista typeryyksistä!!! Ollaan ystäviä jookos niin kuin ananas ja kookos :hug:

Oletko kirjoittanut jollakin toisella nimimerkillä vai onko sinulla jokin toinen profiili koska en ole törmännyt sinuun kohdistuvaan haukuntaa.

En oo tää on ainut mun nikki täällä!!! Jotkut väittää et oisin Ellapella1 en itte tiiä kuka toi on. Voihan se olla hulluki. Sit kerran laitoin Ewi ehin just kirjautuu ulos (vieras) ku sillon olin oikeesti kirjautunu ulos. Mut kai tääl vaan sit paljastuu ihmisten raadollisuus kans.

Voi, minäkin olen kuulemma moukka, sivistymätön, hullu, järjetön ja ties mitä.. ihan vain siksi, että mielipiteeni eroavat muista. Täällä nyt vain ensimmäiseksi kun sanat loppuvat kohdistetaan haukut yksilöön yrittämällä tehdä tästä typerä. Itse tosin ajattelen, että se joka toista aivottomaksi typerykseksi kutsuu on sitä itse, koska keskustelun sijaan sortuu henkilökohtaisuuksiin. Joillainhan sitä turhautuneen ihmisen pitää sivaltaa... not.

En tiiä sit et onks muitaki ketjuja ollu mut en oo huomannu ja ehkä oonki siin sit paljolta säästyny :'( Enkä tiiä mikä toi väli merkki tarkalleen on kai tarkotat pilkkuja ja pisteitä? No kylhän osaan alottaa lauseet oikein. Itte en jaksa just tommosta et alettaan siitä motkottaa miten kirjottaa ku ei ne oo niittä oikeita asioita mist pitäs puhuu :'(

Tekstiesi perusteella vaikutat herkältä ihmiseltä jolloin haavoitut myös helposti. Sellaiset ihmiset valitettavasti joutuvat palstalla haahkojen ruuaksi. Täytyy vain opetella sivuuttamaan törkeydet ja jättää ne omaan arvoonsa. Sinä kuitenkin itse tiedät parhaiten kuka olet, mistä olet ja millainen olet. Olen huomannut, että mikäli törkeyksiin lähtee vastailemaan tai väittelemään vastaan niin ne yleensä vain pahenevat, valitettavasti.

Palsta on muutes täynnä kielipoliiseja ja välimerkeistä sekä kappalejaosta niuhottajia. Ite en niistä piittaa kun tiedän, et mun tekstit menee ihan keturalleen muutenkin :D Jos aivoissa on jotain toimintaa pystyy kyllä logiikkaa käyttämällä tulkitsemaan viestejä ilman kielen hienouksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
En tiiä sit et onks muitaki ketjuja ollu mut en oo huomannu ja ehkä oonki siin sit paljolta säästyny :'( Enkä tiiä mikä toi väli merkki tarkalleen on kai tarkotat pilkkuja ja pisteitä? No kylhän osaan alottaa lauseet oikein. Itte en jaksa just tommosta et alettaan siitä motkottaa miten kirjottaa ku ei ne oo niittä oikeita asioita mist pitäs puhuu :'(

Rauhoitu! Ei sua vastaan varmastikaan kukaan ole oikeasti! Sulla on vaan itsetunnossa puutteita ja haluat hyväksyttää asiat toisilla....tms.....Koita jaksaa.....jos et ole provo.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tekstiesi perusteella vaikutat herkältä ihmiseltä jolloin haavoitut myös helposti. Sellaiset ihmiset valitettavasti joutuvat palstalla haahkojen ruuaksi. Täytyy vain opetella sivuuttamaan törkeydet ja jättää ne omaan arvoonsa. Sinä kuitenkin itse tiedät parhaiten kuka olet, mistä olet ja millainen olet. Olen huomannut, että mikäli törkeyksiin lähtee vastailemaan tai väittelemään vastaan niin ne yleensä vain pahenevat, valitettavasti.

Palsta on muutes täynnä kielipoliiseja ja välimerkeistä sekä kappalejaosta niuhottajia. Ite en niistä piittaa kun tiedän, et mun tekstit menee ihan keturalleen muutenkin :D Jos aivoissa on jotain toimintaa pystyy kyllä logiikkaa käyttämällä tulkitsemaan viestejä ilman kielen hienouksia.

kiitos tää tsemppas :wave:

Yhteistyössä