Mulla vaan on paras AUTO!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanisti

Vieras
Kyseessä siis Nissan Sunny 1.6 XE -95. Tänään kävin katsastamassa ja taas meni ekalla leimasta läpi! Mittarissa jo yli 350000km ja lähtee käyntiin joka säällä ja mun mielestä hyvä ajoltaan vaikka jo vanha onkin! Maantiekulutus vaan 6 L / 100 km ja mulla on kohtalaisen raskas kaasujalka. Vikoja siinä ei juuri ole, viime keväänä jarrut äänsivät ja jarruremppa (85 e) tehtiin ja kesällä laitettiin tulpat mutta muuten toiminut! TYKKÄÄN! Sori, oli pakko tulla leuhkimaan!

Kyseessä siis Nissan Sunny 1.6 XE -95. Tänään kävin katsastamassa ja taas meni ekalla leimasta läpi! Mittarissa jo yli 350000km ja lähtee käyntiin joka säällä ja mun mielestä hyvä ajoltaan vaikka jo vanha onkin! Maantiekulutus vaan 6 L / 100 km ja mulla on kohtalaisen raskas kaasujalka. Vikoja siinä ei juuri ole, viime keväänä jarrut äänsivät ja jarruremppa (85 e) tehtiin ja kesällä laitettiin tulpat mutta muuten toiminut! TYKKÄÄN! Sori, oli pakko tulla leuhkimaan!

Kyllähän vanhat nissanit on hyviä autoja, vähemmän hifiä niin toimivat :)! Mutta mutta, kehuminen on pahasta. Yleensä tavaraa hajoaa lähipäivinä. Kuittaappa viikon päästä mitä tapahtui!

:D

Ihanaa että on tyytyväinen menopeliinsä.
Mulla oli ihan paras 10v vanha Ford Mondeo ja kolaroisin sen lunastukseen, se vaan oli melkein täydellinen ja mä en varmaan koskaan löydä uutta autoa kun vertaan kaikkia ehdokkaita mun Voorttiin.

mulla taas on maailman huonoin auto-nytkin seisoo laakkosella korjattavana... kyseessä 2008 A4 audi. ensimmäinen ja viimeinen audini- en oikeesti voi suositella kenellekään ! auto ollut mulla vuoden, ja olen ajellut useammin sijaisautoilla kun omallani, oman romuni ollessa jatkuvasti korjattavana. ja kyse ei ole mistään kolaroinneista, vaan tekniikka vain ei tunnu kestävän/toimivan...

mä olin kanssa sitä mieltä että mun pösö on maailman paras auto kunnes se sitten syttyi palamaan 2viikkoa sitten muutaman sadan kilometrin päässä kotoa. Tietenkin kännykästä akku loppu.

Huomenna haen rakkaani rempasta kotiin, pitääpi muistaa ostaa uusia wunderbaumeja ettei haise kärähtäneelle... :)

Yhteistyössä