Mulla tuli tänään täyteen 2kk ilman tupakkaa!!!! :)

Oon polttanut 8v ja lopetin polttamisen ihan "seinään" ilman mitään niksapurkkia jne.

Tulin järkiini kun tapailin muutaman kuukauden miestä joka poltti tosi paljon jopa autossa ja se haisi niin pahalle jopa mun mielestä! (ennen kaikki exät sattunut olemaan tupakoimattomia ja nyt ymmärrän niiden valituksen pahasta hajusta)

Tänään olen ekaa kertaa lähdössä baariin sen jälkeen kun lopetin polttamisen. Toivottavasti kestä myös humalassa ilman tupakkaa. Mutta ajattelin että jos kovin alkaa tekemään mieli niin pari saan polttaa. Tiedän etten siitä ratkea kun darrapäivinä en kuitenkaan ikinä pysty polttamaan :D
 
:flower:

älä ota tota asennetta että jos haluan, voin pari polttaa... kohta huomaat että poltat taas. Nyt pysyt vaan tiukkana.

Mun mies lopetti melkein heti kun alettiin seurustelemaan ja on nyt ollut ilman tupakkaa jo viisi vuotta, hurjaa. Lopetti kertalaakista.

Pystyt siihen!
 
Tuikku
Onneksi olkoon! Ja tsemppiä jatkossakin. Baarissa - ja etenkin humalassa - voi ekoina kertoina tehdä mieli tupakkaa, mutta jos olet päättänyt todella lopettaa, ehkä voitat kiusauksen. Itselleni kävi juuri näin 10v sitten, ostin askinkin baarista, mutta lopulta annoin sen pois.
 
Onnea!
Ja oikein paljon tsemppiä tulevaisuuden houkutuksien aikaan!

Itse olen on/off-tupakoitsija. Tyhmää se on, mutta kun se koukutus on niin paha, että repsahdin jopa 2 vuoden tauon jälkeen!!! :headwall: :kieh: :headwall: :kieh: :snotty: :ashamed:
Nyt olen ollut jo hyvän aikaa ilman, sen verran hyvä kannustin kasvaa minussa. :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Onnea!
Ja oikein paljon tsemppiä tulevaisuuden houkutuksien aikaan!

Itse olen on/off-tupakoitsija. Tyhmää se on, mutta kun se koukutus on niin paha, että repsahdin jopa 2 vuoden tauon jälkeen!!! :headwall: :kieh: :headwall: :kieh: :snotty: :ashamed:
Nyt olen ollut jo hyvän aikaa ilman, sen verran hyvä kannustin kasvaa minussa. :xmas:
onnea :flower:
 
Onnea! Useimmille se kompastuskivi on se ensimmäinen illanvietto lopettamisen jälkeen. Jotkut voi olla polttamatta normaali-oloissa, ja tupakoivat vain illan vietoissa. Se olisi ihan mukavaa jos toimisi :snotty: Parempi ehkä olla kokeilematta, jäisikö se vain siihen iltaan. Olet kuitenkin jo 2kk ollut ilman, jos koko homma pissii humalitupakkiin, se tulee harmittamaan. Mukavaa iltaa joka tapauksessa :)
 
Kiitos tsempeistä, yritän kyllä olla kokonaan ilman :) Ja onnea kaikille ketkä on pystyneet lopettamaan tupakoinnin :flower: Mäkin oon ollut on/off tupakoitsija että baarissa saattanut mennä askikin mutta saattaa olla monia päiviä etten polta ja sit taas tyyliin 10 tupakkaa päivässä...
 
Tuikku
Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku:
Onneksi olkoon! Ja tsemppiä jatkossakin. Baarissa - ja etenkin humalassa - voi ekoina kertoina tehdä mieli tupakkaa, mutta jos olet päättänyt todella lopettaa, ehkä voitat kiusauksen. Itselleni kävi juuri näin 10v sitten, ostin askinkin baarista, mutta lopulta annoin sen pois.
Niin, enkä ole sen jälkeen polttanut - paitsi yhden puolikkaan pari vuotta sitten mutta maistui pahalle. SILTI joskus vieläkin tekisi mieli polttaa yksi tai kaksi, lähinnä juuri baarissa ollessa, mutta en uskalla.
 
Poika kohta 3kk
:flower:

Mä lopetin kuukaus ennen ku aloin oottamaan poikaa, nyt pojalla ikää kohta 3kk ja edelleen savuttomana...

Aikasemmin lopetin ja annoin itselle luvan pariin siideri tupakkiin mut ei ne ikinä siihen jääny!
 
Sen vaan huomasin että en pysty olemaan miehen kanssa joka polttaa tupakkaa :eek: Kauheeta ku ite oon vaatinut miehiltä ja ne on sietänyt mun polttamista, mutta nyt en sit ite huoli tupakoitsijaa :ashamed:
 
vieras
Hienoa! Onnittelut hyvästä suorituksesta.

Minä kuulun on/off-tupakoitsijoiden laajahkoon joukkoon. Raskaus- ja imetysaikoina ei ollut koskaan ongelmia olla polttamatta, töissä en koskaan käynyt tupakilla, jne.
Mutta alkoholin kanssa tupakkahimo riistäytyy. Suosittelen siis hyvän alkusi jälkeen totaalikieltäytymistä myös tänä iltana. Uusi tupakkalaki on puolellasi taistossasi ja ulkona kova pakkanen. Kuka sinne viitsii lähteä värjöttelemään?

Mukavaa iltaa hyvässä seurassa. Palkitse tupakoimattomuutesi illan päätteeksi maukkaalla pitsalla, kebabilla, tvs.

Pidän peukkuja!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hienoa! Onnittelut hyvästä suorituksesta.

Minä kuulun on/off-tupakoitsijoiden laajahkoon joukkoon. Raskaus- ja imetysaikoina ei ollut koskaan ongelmia olla polttamatta, töissä en koskaan käynyt tupakilla, jne.
Mutta alkoholin kanssa tupakkahimo riistäytyy. Suosittelen siis hyvän alkusi jälkeen totaalikieltäytymistä myös tänä iltana. Uusi tupakkalaki on puolellasi taistossasi ja ulkona kova pakkanen. Kuka sinne viitsii lähteä värjöttelemään?

Mukavaa iltaa hyvässä seurassa. Palkitse tupakoimattomuutesi illan päätteeksi maukkaalla pitsalla, kebabilla, tvs.

Pidän peukkuja!
Siinä baarissa mihin meen on tupakkakoppi
:snotty: Eli ei tartte mennä edes kylmään, mutta mutta katsotaan miten naisen käy :kieh: Mut nyt sinne suikhuuun :xmas:
 
?
Pakko ylpeillä; mulla tulee näinä päivinä kahdeksan vuotta tupakoinnin lopettamisesta. Sitä ennen kerkesin tuprutella melkein kuusi vuotta. Ja vielä nytkin välillä tulee mieleen, että entäs jos yhden tupakan kokeilis.. Pakko pysyä vaan tiukkana, mun luonteella se karkais käsistä ja polttaisin taas säännöllisesti :(
 

Yhteistyössä