mulla tuli sellanen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloKitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HelloKitty

Jäsen
12.07.2007
146
0
16
mieleen että tuntuu että täällä syrjitään uusia tulokkaita!!Alotuksiin ei juuri kukaan vastaa ja jotenkin uusien kommentit jää huomaamatta :/ Mä en ole täällä pitkään aikaan käynyt ja nyt tulin uudelleen ja on jotenkin todella vaikeaa päästä taas juttuihin mukaan tai tehä aloituksia kun tuntuu ettei ketään kiinnosta niitä kommentoida!!Kuvittelenko vaan vai onko asia näin??Onko täällä muita millä on ollut sama tilanne??

En oo pahemmin noita aloituksia tehnyt,mut eipä mulle muutenkaan olla henk.kohtaisesti kirjoiteltu.Itte aina naputtelen viestejä semmoisiin asioihin mitkä mua kiinnostaa tai sit semmoisiin ns.ajanviete ketjuihin.Mut mulla on semmoinen tunne tästä palstasta,et tääl on jonkin näköinen ydin porukka jotka eniten kirjoittelee ja sit tietenkin moni on ollu ilmeisesti täällä useamman vuoden ja ovat tulleet toisilleen tutuiksi.Mäkin käyn aika epäsäännöllisen säännöllisesti :D

minä en tiiä kuka on uusi, kuka vanha.täällä vaikka kuinka erilaisia nimimerkkejä,ei niitä kaikkia tule huomanneeksi.toki nyt sellaiset jotka jatkuvasti pyörivät täällä niin ne jää mieleen.mutta tuskin ketään syrjitä.kukin meistä varmaan katsoo ketjussa mieleisen aiheen ja klikkaa sitä, niin minä ainakin,kaikkea ei edes pysty kurkkaamaan kun kokoajan tulee uusia aiheita ketjuun

Vaikea sanoa, kuvitteletko vai onko noin, mutta mä en ainakaan vastaa kysymyksiin, joista mulla ei ole mitään hajua (esim tuo sun raskaustestikysymys). En siis vastaa "en tiedä" vaan jätän kokonaan vastaamatta =) En myöskään yleensä lue 2 sivua vanhempia avauksia, joten moni kirjoitus tipahtaa sinne parin sivun taakse jo sillä aikaa, kun käy vessassa. Eli niitä ei huomaa. Kannattaa siis nostella omaa avaustaan, jos asia on tärkeä ja toivoisi siihen jonkun vastaavan.

Alkuperäinen kirjoittaja nonnu:
mieleen että tuntuu että täällä syrjitään uusia tulokkaita!!Alotuksiin ei juuri kukaan vastaa ja jotenkin uusien kommentit jää huomaamatta :/ Mä en ole täällä pitkään aikaan käynyt ja nyt tulin uudelleen ja on jotenkin todella vaikeaa päästä taas juttuihin mukaan tai tehä aloituksia kun tuntuu ettei ketään kiinnosta niitä kommentoida!!Kuvittelenko vaan vai onko asia näin??Onko täällä muita millä on ollut sama tilanne??

ihan totta! eli peesaan tätä...täällä tuntuu olevan sisäpiiritouhua :( harmi!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä haluaisin tietää mikä se sisäpiiri on ja ketkä siihen kuuluu B) :xmas:
Eiköhän se ole joukko palstailijoita, jotka kirjoittavat tänne usein ja käyttävät 99%:sti aina samaa mustaa nikkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Mä haluaisin tietää mikä se sisäpiiri on ja ketkä siihen kuuluu B) :xmas:

Ei taas, aina vaan sisäpiiriä.. kaikkihan siihen haluaa kuulua, mutta kukaan ei tunnusta kuuluvansa siihen :/

No kun mä en ainakaan oikeasti tiedä mitään sisäpiiriä. Eiköhän se ole aivan kuten joku harmaa kirjoitti, että on ystäväryhmittymiä.

Mutta en mä ainakaan silti halua ketään sulkea pois vaan olen valmis tutustumaan uusiin ihmisiin =) :wave:

No kun mä en ainakaan oikeasti tiedä mitään sisäpiiriä. Eiköhän se ole aivan kuten joku harmaa kirjoitti, että on ystäväryhmittymiä.

Mutta en mä ainakaan silti halua ketään sulkea pois vaan olen valmis tutustumaan uusiin ihmisiin =) :wave:
Voitasko sopia, että sisäpiiriläinen on silloin, kun profiilissa on viestien lukumääränä nelinumeroinen luku? Olisi jokaiselle ainakin selvää, kuuluuko sisäpiiriin vai ei :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Voitasko sopia, että sisäpiiriläinen on silloin, kun profiilissa on viestien lukumääränä nelinumeroinen luku? Olisi jokaiselle ainakin selvää, kuuluuko sisäpiiriin vai ei :D

mut sittenähn mä oon sisäpiiriläinene! :o ohhoh... kaikkea sitä.. nyt punastuttaa. pitääkö pitää puhe?

Mä oon täällä pyöriny jo monta vuotta, eikä mullekaan kukaan vastaa... Liiottelua, aina joku joskus, ja mä veikkaan että ihan yhtälailla ku kaikille muillekin. Mitään sisäpiiriä en oo havainnu, ennemmin musta tuntuu että ne jotka tuntee toisensa, vastaa helpommin niille tutuille. Eli mulla ei vaan oo kavereita :D

Minäkään en niin viestin kirjoittajaa katso vaan tsiikaan ensinnä otsikkoo onko se mielenkiintonen tai vaikkei oliskaan niin yleensä luen silti, mutta aina se aihe ei ole sellanen että voisi/osaisi vastata... Kuten joku jo sano niin ei viitsisi vastata "en tiedä", vaikka joskus olen niinkin saattanu tehdä...

Yhteistyössä