Mulla taitaa mielikuvitus laukata ja lujaa tai sit mulla on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Januliittus

Aktiivinen jäsen
19.12.2007
4 359
0
36
Jyväskylä
suojelusenkeli :o :o Tai joku muu vastaava :)

Kauan aikaa sitten illalla nukkumaan mentäessä kuulin kun joku minun vasemmalla puolella hengitti ( jopa yöllä heräsin siihen ) ja mun vasemmalla puolella ei nukkunu kukaan.
No nyt on kuukauden verran käynyt sillain että kun olen mennyt sänkyyn ja saanut hyvän asennon niin ihan kuin joku istuisi jalkopäähän :| Välillä se on ihan hento istuminen ( ihan kuin pienen vauvan ) ja välillä se tuntuu isommalta henkilöltä ( aikuisen. ) Rupeaa välillä oikein pelottaa ku se tuntuu niin todelliselta. Mut ei siinä ketään näy ku yritän katsoa että istuko siihen joku :|

Kerron mitä tapahtui mun kaverille. Tää on myös totta!

Yhtenä iltana siskonsa oli tullut käymään, olivat viettäneet tyttöjen kanssa leffailtaa. Oli mennyt aika myöhään ja olivat ruvenneet juttelemaan niitä näitä, ja olivat jutelleet edesmenneestä äidistään, ja kuinka heillä oli sitä ikävä. Sisko jäi sitten yöksi ja nukkuivat yhdessä parisängyssä. Yöllä mun kaveri oli herännyt läsnäolon tunteeseen, ihan kuin joku olisi ollut hereillä huoneessa. Luuli, että se oli sisko, ja raotti silmiään vähän katsoakseen paljonko kello oli, kun se oli siskon puolella sänkyä. No sisko olikin syvässä unessa, mutta pimeässä huoneessa tää kaveri näki hahmon joka istui siskon vieressä ja silitti sen hiuksia. Mun kaveri sanoi, että se oli niin kauhuissaan ettei uskaltanut edes hengittää moneen tuntiin. Sitten oli vihdoin nukahtanut, ja aamulla sisko oli sanonut että näki unen äidistään. Hu hu huu kummituksia. Mun kaveri kertoo tätä aika usein, ja ainakin itse uskoo että näki jotain. En tiedä sitten....

ensimmäisenä itse epäilisin omaa mielenterveyttäni ja alkaisin vastauksia etsiä sieltä. mutta tämä olisi vain minun ajatus jos itselle kävisi noin

Yhteistyössä