mulla palaa kohta pinna

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
:\| :\| kuinka #&%?$!* paljon mun pitää jaksaa?! on se #&%?$!* kumma että mikää ei riitä!! lapset ei usko mitään, etes koira ei tottele!!! :o \|O mää muutan kohta helevettiin täältä, mulla hajoo kohta pää tähän samaan #&%?$!* joka #&%?$!* päivä!!! \|O \|O \|O :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:09 Riemurasia kirjoitti:
:\| :\| kuinka #&%?$!* paljon mun pitää jaksaa?! on se #&%?$!* kumma että mikää ei riitä!! lapset ei usko mitään, etes koira ei tottele!!! :o \|O mää muutan kohta helevettiin täältä, mulla hajoo kohta pää tähän samaan #&%?$!* joka #&%?$!* päivä!!! \|O \|O \|O :ashamed:
no aikas tutun kuullosta.. täällä samaa #&%?$!* kanssa joka pv.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:11 salsai kirjoitti:
:laugh: Anteeks, repesin "Kun etes koirakaan ei tottele!" :D

Meillä useammin samanmoisia päiviä.
Oottelin iltaa, ja seuraavaa päivää. :whistle:

Meil kans joskus samaa...

Eilen meinas mennä hermot... eka koira pahanen sängyssä, ei saa mennä, sitte kissa per**le kaatoi täysnäisen pipana- ja vesikipon... Poika protestoi ja söi rumasti, koko pöytä ja lattia ruoassa... onneks se nukku 3.5h joten sai vähäks aikaa rentoutua... pojan isosisko on onneks tosi kiltti ja auttoi mua pipanoitte keruussa... no onnkes tämä päivä eilistä valoisampi, ketään ei ole vielä kiukutellut tai tehnyt pahuuksiaan...

:ashamed: pistin sitte penskat kattoon muumeja.. kummasti tuli hiljasta.. :ashamed: ja koiralle karjasin niin että nyt on kurkku ihan arka..mutta kummasti seki meni omaan nurkkaansa maate :ashamed: :ashamed: kylläpä nyt on sitten taas sellanen voittaja äiti-fiilis :( :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:19 Riemurasia kirjoitti:
:ashamed: pistin sitte penskat kattoon muumeja.. kummasti tuli hiljasta.. :ashamed: ja koiralle karjasin niin että nyt on kurkku ihan arka..mutta kummasti seki meni omaan nurkkaansa maate :ashamed: :ashamed: kylläpä nyt on sitten taas sellanen voittaja äiti-fiilis :( :ashamed:
Mutta rauha talossa! =)

*lykkää kurkkupastillia* :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:20 salsai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 12:19 Riemurasia kirjoitti:
Mutta rauha talossa! =)

*lykkää kurkkupastillia* :D
:ashamed: *hieman häpeissään ottaa kurkkupastillin..* noo,pitää laittaa ruoka ni kyl se sitte helpottaa..kun saa vähän murua rinnan alle :)

Yhteistyössä