Mulla onkin ihana mies <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen vaimo

Vieras
Miten sainkin sen napattua :)
Saan nukkua viikonloppuisin pitkään, jos haluan. Kantaa kahvit sänkyyn kun herään ja vie lapsia ulos joka viikko useasti, että saan omaa aikaa tai että saan vaikka siivota rauhassa.
Osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon yhtä paljon kuin minäkin. Silittää mut uneen aina jos pyydän ja hemmottelee mua pienin yllätyksin aina silloin tällöin.
Kestää mun kiukkuamisen ja rakastaa mua ylipainosta huolimatta ja jaksaa kehua mun ulkonäköä ja huomioida mua naisena.
On se vaan niiin ihana <3

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Hetken luulin, että luen omaa kirjoiustani :)

Onnea meille onnekkaille, jotka löysimme tuollaiset miehet kaikkien k***päiden joukosta ;) :flower:

Kyllä todellakiin saa olla onnellinen tällaisesta aarteesta :)
Varsinkin kun tätäkin palstaa lukee niin kaikenlaisia miehiä sitä maailmasta löytyykin :(

Mulla on kanssa maailman ihanin mies! Toi aamiaistä tänään sänkyyn vaikkei meillä vielä lapsia olekaan. Ja sanoi että "tulevalle äidille" ja vinkkasi silmää. Ihana!! :heart:

Mulla on monilla mittareilla mitattuna tosi huono mies, laiska ja usein ärtynyt, joskus ollut kovin aggressiivinenkin masentuneena. Kannan perheessämme päävastuun niin tuloista kuin perheen pyörityksestäkin. Mieheni ei tiskaa, siivoa, laita ruokaa ja häntä pitää usein kasvattaa kuin lasta. Ja arvostelee ja huutaa minulle usein täysin perusteettomasti.

Mutta voi miten hän on rakas! Jos on poissa muutaman tunnin, vilkuilen parkkipaikalle päin, josko jo auto hurahtaisi pihaan. Meillä on todella paljon yhteistä juteltavaa, nauramme joka päivä yhdessä, iloitsemme lapsistamme joka päivä - yhdessä. Olen onnellinen!

Mieheni meinasi unohtaa äitienpäivän: aamulla heräsin isompien lasten riitelyyn, eikä mies hievahtanutkaan. Aloin jo itkua nieleskellä, että eikö tosiaan muista mikä päivä on. Yhtäkkiä ampaisi pystyyn ja sain kuin sainkin kakkukahvit vuoteeseen ja hartaudella valitun uuden tuoksun.

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen vaimo:
Saan nukkua viikonloppuisin pitkään, jos haluan. Kantaa kahvit sänkyyn kun herään ja vie lapsia ulos joka viikko useasti, että saan omaa aikaa tai että saan vaikka siivota rauhassa.
Osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon yhtä paljon kuin minäkin. Silittää mut uneen aina jos pyydän ja hemmottelee mua pienin yllätyksin aina silloin tällöin.
Kestää mun kiukkuamisen ja rakastaa mua ylipainosta huolimatta ja jaksaa kehua mun ulkonäköä ja huomioida mua naisena.

provo

mullakin on maailman ihanin mies :)

se kyllä ei saa tuoda kahvia sänkyyn, se on ehdottomasti kielletty! :D
ja on melko vähän kotona kun on kiireinen yrittäjä, mutta ylimääräiset hetket laittaa sitten kyllä meihin

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen vaimo:

provo

Voi kuule, ei todella ole provo :) Kyllä tämmöisiä ihanuuksia vielä on olemassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkalainen:
Mulla on monilla mittareilla mitattuna tosi huono mies, laiska ja usein ärtynyt, joskus ollut kovin aggressiivinenkin masentuneena. Kannan perheessämme päävastuun niin tuloista kuin perheen pyörityksestäkin. Mieheni ei tiskaa, siivoa, laita ruokaa ja häntä pitää usein kasvattaa kuin lasta. Ja arvostelee ja huutaa minulle usein täysin perusteettomasti.

Mutta voi miten hän on rakas! Jos on poissa muutaman tunnin, vilkuilen parkkipaikalle päin, josko jo auto hurahtaisi pihaan. Meillä on todella paljon yhteistä juteltavaa, nauramme joka päivä yhdessä, iloitsemme lapsistamme joka päivä - yhdessä. Olen onnellinen!

Mieheni meinasi unohtaa äitienpäivän: aamulla heräsin isompien lasten riitelyyn, eikä mies hievahtanutkaan. Aloin jo itkua nieleskellä, että eikö tosiaan muista mikä päivä on. Yhtäkkiä ampaisi pystyyn ja sain kuin sainkin kakkukahvit vuoteeseen ja hartaudella valitun uuden tuoksun.

Läheisriippuvainen?

Mä en ikinä sietäisi sitä, että elättäisin perheen, hoitaisin lapset ja tekisin kotityöt ja mies vielä huutaisi. Ei ei.

Täällä myös yksi jolla aivan loistava mies. Ja loistava isä lapsille.

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi kuule, ei todella ole provo :) Kyllä tämmöisiä ihanuuksia vielä on olemassa :)

Juu niin on. Pitää vaan katsoa (ja mm. kunnolla tutustua) kenen kanssa sitä perhettä perustaa :)

Kävi ihan järjetön tuuri et osuttiin yhteen :D Toivottavasti ollaan aina ydessä <3

Yhteistyössä