mulla on VISSIIN hiukan huono itsetunto..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
tänään kävin pyörällä kaupassa, ja siinä lähtöä tehdessäni, eli tavaroita nostelin koriin jne jne, joku komee mies lähti käveleen mua kohti! se kahto suoraan silmiin ja hymyili oikeen nätisti.. no mitä minä teen?! alan naama punasena änkeen nopeemmin niitä tavaroita siihen pyörän koriin ja äkkiä vaan pyörän selkään ja nopeemmin ku rasvattu salama pois paikalta!! :o :ashamed: sehän olis saattanu vaikka tulla jutteleen mulle :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mä olisin kanssa tuossa tilanteessa miettinyt että onko mulla kenties jotenkin vaatteet nurinkurin tai olenko muuten vaan niin koominen näky että toinen nauraa :/

Alkuperäinen kirjoittaja möhkispöhkis:
:hug: miksi ihmeessä niin teit?

no mä meen aina ihan punaseks (jopa niin että kypsä tomaattikin jää mun loisteeni varjoon ), alan änkyttää jos multa kysytään jotain, mulla alkaa sydän hakkaan niin että tuntuu että henki lähtee, puhumattakaan siitä hikoamisesta.... joskus ihmettelen että miten mä oon tän oman mieheni joskus saanu "napattua".. :/ :ashamed: :/

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä olisin kanssa tuossa tilanteessa miettinyt että onko mulla kenties jotenkin vaatteet nurinkurin tai olenko muuten vaan niin koominen näky että toinen nauraa :/

Juu tää tuli mulle kans mieleen, et näin oisin itsekin ajatellut.

Mulle kerran kaupassa alkoi hirveesti hymyilemään eräs miespuolinen, kassallakin vielä törmättiin ja koko ajan vaan tuijotti ja hymyili. Vähänkö alko vaivaamaan. Äkkiä ostokset kainaloon ja juoksujalkaa autoon ja peilistä kattomaan onks mulla naamassa jotain vai tukka pystyssä vai mikä...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:

mulle on jostain syystä käyny nyt viime päivinä melko moneen kertaan niin että (voihan olla että kuvittelen ) jotku on vaan alkanu tuijottaan, tai jotain..ja sit kuumeisesti mietin että onkohan mulla räkä poskella tai jotain vastaavaa... :/

Yhteistyössä