Mulla on varmaan maailman oudoin syy olla hankkimatta lisää lapsia... :)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tossa äsken itekseen mietin, että en halua uutta vauvaa niin pitkään kun asutaan tässä. Nimittäin naapurilla on kolme koiraa jotka räksyttää päivät pitkät pihalla ja usein puolille öin... Eihän tuossa pihalla voisi vauva nukkua ikinä päikkäreitä (rivitalo ja koirat huutaa kahen metrin päässä terassilta). Tuo melu on niin korvia raastava, ettei siihen yksinkertaisesti voisi edes tottua!

Ollaan asuttu tässä vuosi ja koirista on valitettu varmaan sata kertaa. Onneksi meidän esikoinen nukkuu sisällä, minne ei ihan niin kovasti tuo räkytys kuulu.
Vi****aa kyllä nytkin tuo räkytys. Onneks meidän koira hauku ja jos haukkuukin niin kyllä komennetaan olemaan hiljaa!

äiti monelle murulle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tossa äsken itekseen mietin, että en halua uutta vauvaa niin pitkään kun asutaan tässä. Nimittäin naapurilla on kolme koiraa jotka räksyttää päivät pitkät pihalla ja usein puolille öin... Eihän tuossa pihalla voisi vauva nukkua ikinä päikkäreitä (rivitalo ja koirat huutaa kahen metrin päässä terassilta). Tuo melu on niin korvia raastava, ettei siihen yksinkertaisesti voisi edes tottua!

Ollaan asuttu tässä vuosi ja koirista on valitettu varmaan sata kertaa. Onneksi meidän esikoinen nukkuu sisällä, minne ei ihan niin kovasti tuo räkytys kuulu.
Vi****aa kyllä nytkin tuo räkytys. Onneks meidän koira hauku ja jos haukkuukin niin kyllä komennetaan olemaan hiljaa!

vieras myös
kyllä se lapsi oppii nukkumaan jos sitä väsyttää vaikka olis mikä meteli. Meilläkin ajeltiin nurmikkoa koneella vaunujen ympäriltä eikä se siitä häiriintynyt. Usempilapsisessa perheessä ei voi olla niin hiljaistakaan, ja miksi pitäisi?

Oletko varma, että naapurit ovat itse kotona kun koirat haukkuvat? Ettei teidänkin koira yksin jäätyään aloita samaa konserttia?

shihtzu
Meillä on aika äänekkäitä koiria, tosin eivät koko ajan rätkytä ja eivät pitkin päivää pihalla, mutta tosi asia on kuitenkin se, että tuo vauva nukkuu sitä paremmin, mitä enemmän noi koirat haukkuu.

Mielipide
Aina voi vaihtaa kotia. Ei mielestäni voi jättää lapsia hankkimatta häiritsevän naapurin takia. Sua voi harmittaa vanhempana jos et tehnyt enempää lapsia. Muutenkin jos kurjat naapurit niin ei siinä ole mukava elää oli lapsia tai ei.

luulisin
Ei toi ole mikään outu syy, se on tekosyy
Koska mun esikoinen syntyi Vantaalla missä meni lentokoneita niin että ikkunat helisi, niin eihän se niihin herännyt ku oli jo ehtinyt mahassa tottua siihen sama kävisi varmaan sunkin vauvallesi

vieras

Oletko varma, että naapurit ovat itse kotona kun koirat haukkuvat? Ettei teidänkin koira yksin jäätyään aloita samaa konserttia?[/quote]

Ne koirat haukkuu takapihalla... Ja meidän koira ei hauku yksin jäätyään. Naapureilta on kysytty, siis ei ainakaan kuulu naapuriin.

Mutta muuten, niin tuohan mun juttu oli lähinnä vitsi kun tuntuu että aika moni vastaus oli tosi hyökkäävä.
:)

Yhteistyössä