R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Ota Katekismus ja kun vähän luet, alkaakin mieleesi tulvia ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:vaihda huonekalujen järjestystä
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Lue jotain kirjaa...niin miekin teen. Tosin mie luen torstaiseen historian kokeeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Siis mitä? Että tekisit jotain muuta kuin palstailisit?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.
Mut sirkka sitten muistaa ettei saa harmaana ja mustana kirjoittaa samaan ketjuun :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.
Nii joku semmonen ansa oikeen et kaikki tulis siihen...
Yleensä kun mä yritän keksiä, niin ei kukaan tule, mut sillon ku mä heitin sen pukkipatsaan roskiin ja sanoin, että se oli karsee, niin siihen tuli kaikki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.
Yleensä kun mä yritän keksiä, niin ei kukaan tule, mut sillon ku mä heitin sen pukkipatsaan roskiin ja sanoin, että se oli karsee, niin siihen tuli kaikki.![]()
Se oli kyllä erittäin hupaisa ketju.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Provosoi joku keskustelu, mihin voin tulla inttämään..Tuo mun yh-äiti/naimisissa oleva mies aloitus ei ollu kovin hyvä.