Mulla on tylsää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siivota pitäisi täälläkin, kun huomenna on pienimmän nimiäiset.

Mutta kun tylsistyttää :ashamed:

Jos mulla olis täällä kavereita, niin mä lähtisin niiden kanssa kahvilaan karkuun tätä siivousurakkaa :xmas:

Kuin myös. Meni aamupäivän suunnitelmat puihin ja nyt ei huvita enää mikään. Pyykit kyllä oottaa koneessa kuivumaan laittamista ja lapsista ainakin osa pitäs kai kellistää sänkyihinsä pikapuoliin. Vapaahetoisia meille talkoisiin päiväkahvipalkalla!? :D

täällä ois sulle tekemistä. tuu nukuttaa kaks lasta! toinen kyl nukahtaa helposti, mut toinen ei, kun haluaa pitää meteliä aina että toinenkin heräis just kun saa nukahtamaan. odotan jo kauhulla taas kun se hetki koittaa kohta. ikää heillä 1v7kk ja 1v2kk. (nuorempi hoidossa)

mullakin on tylsää. tarkoituksena oli pitää tämä kone kiinni ja siivota. vahingossa avasin koneen ja nyt sit siivouksetkin saa odottaa. harmi ettei täälläkään tapahdu mitään kivaa.
ja on tooosi levotonkin olo. en jaksais odottaa huomista =)
mut eikai se auta muu ku mennä tekee ees jotain, edes vähäsen noita kotihommia |O eikä meil oo mitään hyvääkään :( en kyllä jaksa leipoakaan.
tää on niin tyypillistä ennen menkkoja, mikään ei hotsita, kaikki on huonosti ja mikään ei mene niinkuin haluaisin :headwall:

Täällä yksi kellä on kans tylsää. Reilu yksivuotiaan kanssa kyllä tekemistä on, mutta ei tosiaan huvita koko ajan olla jälkiä ja sotkuja siivoamassa. Ollaan myös vähän yksinäisiä (kahdestaan) pojan kans. Ja mullakin nuo pms-oireet saavat tämän harmauden lisäksi masennusta/tylsistymistä aikaan. Pitää vaan yrittää aatella ettei joka päivä tunnu tältä....

Yhteistyössä