Mulla on tänään kampaaja, oisko kellään MITÄÄN ideaa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuvaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuvaaa

Vieras
miten värjäisin hiukseni?! Mulla on tasapitkät selkään ulottuvat vaaleat hiukset ja tyvi olis tarkoitus blondata. Varasin sen verran aikaa, että keritään laittamaan muutakin.. Juttelin puhelimessa kampaajalleni että haluaisin alaosan mustaksi, mutta sanoi että eikai, se on jo vanhanaikaista, mietis jotain muuta :D mulla oli joskus ja se oli kiva, tähän tyyliin siis:

Mitä muuta mä nyt keksisin? en haluis leikata, otsis ei sovi (pyörre edessä) mulla menee siis melkein itsestään keskelle päätä jakaus..

auttakaaa! :/

Miksei saisi värjätä alaosaa mustaksi, jos haluaa? Ei kai aina tarvitse olla sellaiset hiukset, mitkä ovat muotia - kai omia mieltymyksiäkin voi kuunnella?

Itselläni on huonoja kokemuksia kampaajien "ideoista", ne eivät ole koskaan olleet sellaisia, joista olisin tykännyt. Oman kokemukseni mukaan kannattaa pitää kiinni omista ideoistaan sen sijaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30258755:
Miksei saisi värjätä alaosaa mustaksi, jos haluaa? Ei kai aina tarvitse olla sellaiset hiukset, mitkä ovat muotia - kai omia mieltymyksiäkin voi kuunnella?

Itselläni on huonoja kokemuksia kampaajien "ideoista", ne eivät ole koskaan olleet sellaisia, joista olisin tykännyt. Oman kokemukseni mukaan kannattaa pitää kiinni omista ideoistaan sen sijaan.

Ihan samaa mietin.

Minkä ihmeen takia pitäisi mennä sen mukaan, että mikä on muotia ja mikä ei? Ymmärrän kyllä sen, että moni seuraa muotia ja kulkee sen mukana...mutta kun vähintään yhtä moni EI toimi em. tavalla. Ja mun nähdäkseni se on ihan ok tai oikeastaan jopa ihan äärimmäisen hyvä asia.

Mitäköhän hittoa siitäkin tulisi, jos kaikilla olisi samanlainen, muodin mukainen tukka, vaatetus, meikki, koti, auto, ja sen 1,7 lasta, vai mikäköhän se keskiverto nykyään mahtaa olla...

No jos nyt tuolle linjalle lähdetään, niin totta kai jokainen saa halutessaan ottaa napalävistyksen, ostaa Fiorella-farkut, värjätä hiukset ylioppilaslakkityyliin tai pukeutua vaikka päästä varpaisiin leopardikuvioon, ei kuulu mulle. Vapaa maa ja niin edelleen.

Eikä kampaajaankaan pidä aina luottaa (ainakaan sokeasti), mutta tässä tapauksessa kannattaa ehkä ainakin kuunnella, osaisiko hän tarjota hyviä vinkkejä.

No joo ei se siis pahalla sitä sanonut :D aattelin vaan kun itellä ei ole mitään muuta ideaa mitä keksis, kun jotain muutakin haluisin taas välillä kun pelkkää vaaleeta.. ja se musta/valko oli aikas ihana. Mitään pinkki-lila-sini-vihree hommeleita EN missää tapauksessa halua. sit noi liukujutut on musta tyhmiä näin vaaleissa.

Kampaajille opetetaan jo koulussa, että asiakas ei oo läheskään aina oikeassa. Mutta suosittelen kuuntelemaan mikä olis kampaajan idea, yleensä ne on hyviä, ellei parempia :)

ja nyt kun mä kattelen tota kuvaa, niin mua alkaa himottaan noin lyhyet hiukset :O

Ja niissä vasta laittamista onkin!

Itse oon muutaman kerran leikkauttanut hiukset lyhyiksi ja voi vitsi kuinka ihanilta ne on näyttänyt kampaajalta lähtiessä, kun hän on ne oikein hienosti laittanut! Mutta annas olla kun kotona koitat seuraavana päivänä samaa... Vituiks menee! Ja siinä sitten tuskailet useamman kuukauden kun hiuksia ei saa mitenkään.
Ei, ei enää ikinä lyhyitä hiuksia mulle.

Mun kampaaja käyttää "skunkki"-nimitystä tuosta musta alhaalta, vaalea päältä värjäyksestä :D
Ja se onkin ihan riittävä mielipide..

Mulla on tylsästi tuhkanvaaleat hiukset. Siis oikein tosi tuhkaiset!

[QUOTE="Hilla";30258954]Ja niissä vasta laittamista onkin!

Itse oon muutaman kerran leikkauttanut hiukset lyhyiksi ja voi vitsi kuinka ihanilta ne on näyttänyt kampaajalta lähtiessä, kun hän on ne oikein hienosti laittanut! Mutta annas olla kun kotona koitat seuraavana päivänä samaa... Vituiks menee! Ja siinä sitten tuskailet useamman kuukauden kun hiuksia ei saa mitenkään.
Ei, ei enää ikinä lyhyitä hiuksia mulle.

Mun kampaaja käyttää "skunkki"-nimitystä tuosta musta alhaalta, vaalea päältä värjäyksestä :D
Ja se onkin ihan riittävä mielipide..

Mulla on tylsästi tuhkanvaaleat hiukset. Siis oikein tosi tuhkaiset![/QUOTE]

Niinhän niissä on... tossa nelisen vuotta sitten mulla oli vielä ihan lyhyt tukka, siis IHAN LYHYT... mut nyt en enää millään raaskis leikata vaikka mielettömästi tekis mieli. on niin helppo heittää vaikka letit päähän tai tehdä eteen letti tai vaikka ponnarille vaan tylsästi.

VÄRI-IDEOITA???

Niinhän niissä on... tossa nelisen vuotta sitten mulla oli vielä ihan lyhyt tukka, siis IHAN LYHYT... mut nyt en enää millään raaskis leikata vaikka mielettömästi tekis mieli. on niin helppo heittää vaikka letit päähän tai tehdä eteen letti tai vaikka ponnarille vaan tylsästi.

VÄRI-IDEOITA???

Mä rakentelen aina "harakanpesiä" :D eli sellaiset sotkuiset nutturat on mun juttu :laugh:

Tykkäsin kyllä tuosta väristä mistä kuvankin laitoit, se punertava.

Tässä on kovin vaikea ehdotella värejä kun ei näe sua. Se sopivan värin valinta kun riippuu ihon-ja silmienväristä, sun olemuksesta jne. Että kampaaja varmaan osaa auttaa siinä parhaiten.

[QUOTE="Hilla";30259007]Mä rakentelen aina "harakanpesiä" :D eli sellaiset sotkuiset nutturat on mun juttu :laugh:

Tykkäsin kyllä tuosta väristä mistä kuvankin laitoit, se punertava.

Tässä on kovin vaikea ehdotella värejä kun ei näe sua. Se sopivan värin valinta kun riippuu ihon-ja silmienväristä, sun olemuksesta jne. Että kampaaja varmaan osaa auttaa siinä parhaiten.[/QUOTE]

juu sellaset nutturat on ihania. en vaan osaa laittaa sellasia itelleni :D lettejä kyllä osaan :O :D

[QUOTE="Hilla";30259097]Mutta sehän niistä helppoja tekeekin kun saa olla sotkuisia :D
Lakkaa ja hengettömiä pinnejä, ponnarilenkki. Ja siitä kasaamaan :)

Toivottavasti keksitte sulle jonkun kivan värin =)[/QUOTE]

Ja mä taas en osaa tehdä lettejä. En edes tyttären hiuksiin :O

Yhteistyössä