mulla on tänään kampaaja. ehdottakaa mallia, pliiis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
mulla on tällä hetkellä malli jossa hiukset on sivuilta pitemmät ja niskasta lyhyemmät. sivut yltää olkapäille nyt. tuntuu vaan että joka toisella on tää sama malli nykyään ja olen tätä jo hyvän tovin pitäny, nyt haluisin vaihtaa mallia. jotain räväkkää, mut ei mielellään pituudesta hirveesti pois kun yritän kasvattaa. vaikeaa, eikö? auttakaa mua, mun pää lyö tyhjää!

Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:
Tuosta mallista on vaikea leikata mitään jos ei halua pituudesta pois. Miten olisi perus-polkkatukka otsiksella?

ei käy, en tykkää perus polkasta ja se on niiiiiiiiin tylsä... :/ tiedän että on hankala muuttaa, mut ajattelin et jos joku ois fiksumpi kun minä ja keksis jotain :D

saatte toki ehottaa lyhyempääkin mallia, jos joku oikein kiva löytys niin tiedä vaik lykkään kasvatusta taas.. :D

Mulla on kans kampaaja. Ja mietiskelen myös sitä mallia. Mulla on tosi paksut hiukset, puolipitkät ja kerroksittain leikattu. Viimeksi ne leikattiin mun mielestäni päin peetä ja nyt olen noita lyhyimpiä kasvatellut ja aristellut tätä kampaajalle menoa :( Hirvittää, jos taas menee yli ½ vuotta, että uskaltaa seuraavan kerran.

Mä ajattelin leikkauttaa aika lyhyen polkkiksen, jota vähän kevennetään. Otsatukkaa en ehkä leikkauta, kun mulla on matala otsa. Tai täytyy nyt tietty kuunnella vähän kampaajaakin, mutta näi mä olen miettinyt.

Tarkoituksena on nyt kuitenkin löytää itselle hyvä kampaaja, jolle uskaltaa toisenkin kerran mennä. En siksi uskalla mitään radikaalia tehdä, kun se kampaaja on vielä hakusessa muuton jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kans kampaaja. Ja mietiskelen myös sitä mallia. Mulla on tosi paksut hiukset, puolipitkät ja kerroksittain leikattu. Viimeksi ne leikattiin mun mielestäni päin peetä ja nyt olen noita lyhyimpiä kasvatellut ja aristellut tätä kampaajalle menoa :( Hirvittää, jos taas menee yli ½ vuotta, että uskaltaa seuraavan kerran.

Mä ajattelin leikkauttaa aika lyhyen polkkiksen, jota vähän kevennetään. Otsatukkaa en ehkä leikkauta, kun mulla on matala otsa. Tai täytyy nyt tietty kuunnella vähän kampaajaakin, mutta näi mä olen miettinyt.

Tarkoituksena on nyt kuitenkin löytää itselle hyvä kampaaja, jolle uskaltaa toisenkin kerran mennä. En siksi uskalla mitään radikaalia tehdä, kun se kampaaja on vielä hakusessa muuton jälkeen.

mä olen onneks löytäny hyvän kampaajan, en ole kertaakaan harmitellu tai katunu kun olen hänen luona käyny. :) jos en nyt muuta keksi niin annan hälle vapaat kädet... ois kiva silti löytää joku malli minkä kanssa mennä sinne että tällaset kiitos. :)