3 viikkoa vanha vauva hoidossa....oon onnesta soikeena =)
meinaa ihan vauva-kuume iskeä itellekin :heart:
meinaa ihan vauva-kuume iskeä itellekin :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:kuka raskii antaa noin pienen hoitoon????
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Sinä olet ihana kun otat niin pienen hoitoon!! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vauvat on ihania kunhan ne ei oo omia. B)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vauvat on ihania kunhan ne ei oo omia. B)
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vauvat on ihania kunhan ne ei oo omia. B)
näinhän se menee B)
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vauvat on ihania kunhan ne ei oo omia. B)
näinhän se menee B)
Ei kun omat on just ihanimpia... :heart: Voisin mäkin pitkästä aikaa hoitoon ottaa, mutta oma ois :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Siis onko vauva yön yli hoidossa?
Minusta kaikki vauvat on IHANIA ja varsinkin omat...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän noin pient' sais vielä hoitoon jättää...
Mikä sun ongelmas on? :xmas: Kyllähän mäkin tykkään vauvoja nuuhkia ja sylitellä,mut en mä niitä enää itelleni halua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Vauvat on ihania kunhan ne ei oo omia. B)
Hohhoi
Alkuperäinen kirjoittaja mellan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän noin pient' sais vielä hoitoon jättää...
mun sisko oli just päässy sairaalasta kun lähti viihteelle, tyttö oli 2 vrk vanha kun oltiin toisen siskon kanssa tyttöä hoitamassa