Mulla on peliongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Tää on jo ihan kamalaa..
Mä en pysty hallitsemaan nettipelaamistani,enkä voi lähteä mihinkään ilman lapsia,jotta en sortuis pelaamaan. Oon korviani myöden veloissa sen takia ja kuvittelen että voitan rahat millä maksan velat.

Onko kukaan päässyt irti peliongelmistaan..?

Hae apua ongelmaasi. Eikös a-klinikalla tms ole omat juttunsa peliriippuvaisille?
Et millään voi paikata velkojasi pelaamalla lisää.. Taidat olla jo aikamoisessa kierteessä. Jo lapsiesi tähden, hae apua!

Minula ei ole noin pahaksi mennyt, mutta havisin tassa joskus viikko sitten kerralla 300 euroa. : / Tosin taytyy lohduttautua silla, etta nuo kaikki oli voittorahoja edellisilta pelikerroilta. Mutta mika itsellani on auttanut? Se, etta lopetin pelaamisen, paatin, etta tuo 300 euroa oli nyt viimeinen isompi pelikerta. Nyt sen jalkeen pelaan vain satunnaisesti ja taitopeleja, en enaa noita onnenpeleja mihin tuokin meni. Koskaan ei ole ollut pelihimoja Monivetoon tai Lottoon ym. Automaatteihin on minun havioni menneet... ja nyt sitten paatin, etten enaa mene pelaamaan niita. Hyvin on ainakin tahan asti mennyt eika ole tullut himoa takaisin. Yritan myos pitaa ajatuksissa sen, etta on turha menna yrittamaan voittamaan niita havittyja rahoja takaisin. Yrita sinakin ajatella niin.

Nyt vain aloitat uuden elaman. En tieda paljonko olet havinnyt ja paljonko olet velkaa, mutta aina on mahdollista aloittaa alusta. Viime talvena minullekin tuli isompia tappioita. Kai noin 2000 euroa havisin lyhyessa ajassa, harmittaahan tuo summa, mutta on kuitenkin sellainen, ettei elama nyt tuollaisen takia pilalle mene. Vaikka olisit havinnyt useamman kymmenen tuhatta euroa niin aina on mahdollista aloittaa alusta.

hae rohkeasti apua ongelmaasi! Et varmasti ole ainoa! Sinun ei tarvitse yrittää päästä ongelmasta yksinäsi. Pelaamisesta pois pääseminen ei ole helppoa, mutta se ON mahdollista. Kysele A-klinikalta, ja netissäkin on tietoa erilaisista tukiryhmistä ym.

Yhteistyössä