Mulla on pakkomielteenä pokata miehiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koukussa ja kiinni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koukussa ja kiinni

Vieras
Olen perheellinen nainen. En mikään varsinainen kaunokainen, ihan tavallisen näköinen ihminen. Paheeni on ikuinen flirttaamiseni ja pakkomielteeni pokata/iskeä ympärilläni olevat miehet.
Saalistukseni ei välttämättä johda seksiin tai suhteeseen. Se on kohdallani erittäin harvinaista. Minulle riittää se, että mies on viimeiseltä ihan koukussa ja valmis. Sitten mä nostan kytkintä ja lähden. Saatan nähdä miehen suhteen paljon vaivaakin.
Olen naimisissa, ollut jo vuosia. Perhettäkin on. Mies tietää, kaikki tietää...ja kaikki kestää tän mun touhun. Olen onnellinen näin, jos mulla ei ole mitään viritystä päällä, niin tunnen etten elä ollenkaan..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet tainnu jäädä lapsena ihailua ja hyväksyntää vaille, varsinkin isän suunnalta. Surullista.[/quote

Tässä sä oot niin oikeassa....onko aikuisen elämä yhtä lapsuuden traumojen alitajuista korjaamista...

Mulla on sama pakkomielle, ja pakkomielle komeroihin. Voin istua kotona komerossa ja singahtaa siitä sitten suoraan lähiöräkälään pyörittämään herkkubebaani ja keikistelemään ukkomiehille.
Olin siitä vähän aikaa terapiassakin, mutta pokasin terapeutin. Hän rakastui ja halusi kanssani naimisiin. Ajattelin että keskustelen hänen vaimonsa kanssa tästä miehen tarpeesta, ja soitin terapeutin vaimolle.
Nyt he käyvät avioliittoterapiassa :(
Ja minä käytän pelkästään sursureja komerossani, ja suunnittelen täsmäiskuja räkälöihinn.

no mutta tiedostat ongelmasi ja myönnät sen? miks et siis vois lähteä muuttamaan sitä piirrettä ittessäs? ellei sit asia oo niin ettet halua ongelmastasi eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja Lullu Lisäkilo:
Mulla on sama pakkomielle, ja pakkomielle komeroihin. Voin istua kotona komerossa ja singahtaa siitä sitten suoraan lähiöräkälään pyörittämään herkkubebaani ja keikistelemään ukkomiehille.
Olin siitä vähän aikaa terapiassakin, mutta pokasin terapeutin. Hän rakastui ja halusi kanssani naimisiin. Ajattelin että keskustelen hänen vaimonsa kanssa tästä miehen tarpeesta, ja soitin terapeutin vaimolle.
Ja minä käytän pelkästään sursureja komerossani, ja suunnittelen täsmäiskuja räkälöihinn.

Sä elät saduissa sisko, mun elämä on totta..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lullu Lisäkilo:

Sä elät saduissa sisko, mun elämä on totta..

Älä yritä, komerossa istun tälläkin hetkellä.
Ja sinun pokaamiset on pientä mun rinnalla, mun lisäkilot on pro tässä ;)

Välittävä isä suojelee tytärtä

Ikäkausi neljästä vuodesta murrosiän alkamiseen on lapsen kehityksessä vastakkaisen sukupuolen vaihe. Silloin lapsen identiteetti tyttönä tai poikana selkiytyy.
- Isä on kuin peili, josta tyttö katsoo omaa arvoaan, Saara Kinnunen sanoi. - Tämän ikäiset tytöt, joista isä tykkää, ovat saaneet syntyä hyvälle oksalle. Saara Kinnusen mukaan tyttö, josta isä ei välitä, kokee epäonnistuneensa isän huomion valloittamisessa ja hänessä kasvaa epävarmuus omasta viehätysvoimastaan.
Silloin on vaara eksyä harhapolulle kahta kautta: heikon itsetunnon vuoksi tyttö on valmis lähtemään ensimmäisen miehen mukaan, joka kiinnittää häneen huomiota, koska *kukaan muu ei kuitenkaan huoli*. Suuri määrä epäonnistuneita parisuhteista on saanut alkunsa juuri tällä tavalla.
Toinen isän hyväksynnän puutteesta johtuva toimintamalli on lähteä testaamaan, saako jonkun välittämään itsestään. Halu kokeilla ja näyttää johtaa varhaisiin irrallisiin sukupuolisuhteisiin, joiden seurauksista voi pahimmassa tapauksessa kärsiä loppuelämänsä. Isän välittäminen on tyttären paras henkivakuutus tällaisia suhteita vastaan, Saara Kinnunen painotti.

http://www.palkane.fi/siv/evaat/Kinnunen.htm

Yhteistyössä