Mulla on paha olla suhteessani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avovaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avovaimo

Vieras
Mutta en koe vielä olevani valmis eroon.

Haluan nyt pohtia tätä asiaa, ja katsoa miten asiat sujuvat vai sujuvatko enää koskaan. Ja yrittää miettiä objektiivisesti mennyttä, että onko ne asiat ikinä sujuneetkaan.

Oloni on siinä mielessä helpottunut, että tiedostan valmistautuvani eroon,
tiedostan kerääväni voimia ollakseni joku päivä tarpeeksi vahva lähtemään.

Kaipa jossain on kunnollisiakin miehiä, joilla on käytöstavat hallussa, moraali korkealla ja kunnioitusta naista kohtaan. :)

On olemassa sellaisia miehiä ! Itse olen onnekas kun sellaisen sain. 12 vuotta takana
eikä vieläkään akattele/kohtele huonosti. Ei ryyppää viikonloppuisin eikä juokse vieraissa. Voimia siskoseni :) kyllä säkin vielä löydät sellaisen joka kohtelee sua niinkuin kuuluu!

Mitäs sitten kun on se hyväkäytöksinen, kunnollinen mies, joka ei sitten sytytäkään millään tavalla. Haluaisi tosimiehen joka kuitenkin olisi kiltti ja kunnollinen.

Alkuperäinen kirjoittaja kolikon toinen puoli:
Mitäs sitten kun on se hyväkäytöksinen, kunnollinen mies, joka ei sitten sytytäkään millään tavalla. Haluaisi tosimiehen joka kuitenkin olisi kiltti ja kunnollinen.

Pitääkö sen olla niin, etä on vain kivoja miehiä, jotka ei sytytä ja inhottavia miehiä, jotka "sytyttää". Voi olla, et luin rivien välistä väärin, kun ajettelin, et tuo sytyttäminen on nimenomaan seksuaalista? Onhan niitä ihania kaikin puolinkin olemassa, välillä vaan vähän kiven alla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ode:

Pitääkö sen olla niin, etä on vain kivoja miehiä, jotka ei sytytä ja inhottavia miehiä, jotka "sytyttää". Voi olla, et luin rivien välistä väärin, kun ajettelin, et tuo sytyttäminen on nimenomaan seksuaalista? Onhan niitä ihania kaikin puolinkin olemassa, välillä vaan vähän kiven alla ;)

No minulla on juuri tuollainen mies. On kiltti, ei ryyppää, ei hauku, ei hakkaa, tekee kotitöitä, on lasten kanssa, ei riitele, ei koskaan paa hanttiin... eikä sytytä yhtään. Ja nimenomaan seksuaalisesti.

Jonkinverran palstaa ja muita tämänkaltaisia keskustelupaikkoja selanneena ja vähän elämääkin nähneenä en voi tätä esitettyä näkökulmaa täysin tuulesta temmattunakaan pitää. Kait ihan oikein luit rivien välitkin. Valitettavaa mutta totta. Juuri tuollainen kuva voi helposti muodostua.

No minulla on juuri tuollainen mies. On kiltti, ei ryyppää, ei hauku, ei hakkaa, tekee kotitöitä, on lasten kanssa, ei riitele, ei koskaan paa hanttiin... eikä sytytä yhtään. Ja nimenomaan seksuaalisesti.

Eli sä tosiaan kaipaat mm. sitä Tripodia ja kaikkia muita jännittäviä...

Minun tapauksessani aloin seurustella miehen kanssa yläasteikäisenä, enkä jostain syystä rohjennut lähteä suhteesta silloin, vaikka mies oli tökerö jo vuosia sitten. Jotenkin roikuin itseäni vanhemmassa miehessä, olettaen ettei muuta elämää voisi koskaan edes olla.

Nyt vuosien jälkeen suhde ei ole muuttunut parempaan päin. Mies on yhtä pa*ka kuin ennenkin, paitsi lisäksi liuta uusia ongelmia ja virheitä.

Ei osaa keskustella asioista, ei edes yritä,
menettää hermonsa yhdestäkin hänen korviinsa poikkipuolisesta sanasta ja lähtee ovet paukkuen ja renkaat ulvoen "pakoon", on todella lapsellinen ja kypsymätön (ikäisekseen ja muutenkin). On rahaongelmia, on välinpitämätön, on todella surkeassa jamassa.

Enkä mä jaksa enää yrittää auttaa. Mä olen saanut mieheltä lähinnä paskaa niskaan yhdessäoloaikanamme. Ei sillä, on meillä hyvätkin hetkemme ja miehessä hyvät puolensa, mutta eivät ne paljon lohduta kun kokonaisuus on reippaasti negatiivinen.

Mies on käyttänyt väkivaltaa minua kohtaan, on valehdellut ja salannut asioita, täysin erilaiset elämänarvot... Puistattaa ja itkettää, miksi itseni tällaiseen tilanteeseen olen jättänyt. :(

Nyt tilanne se, että mulla ei ole rahaa uusiin huonekaluihin jos eroaisimme (huonekalut ovat miehen) yms... Ero tuntuu liian monimutkaiselta prosessilta, joten haluan edetä pikkuhiljaa.

mulla oli pari vuotta sitten samantyylinen tilanne. vuoden tein varsinaista eroa,vaikka koko yhdessäolo ajan tuntui pahalta ja tuntui, ettei tää oo mun juttu tai mulle oikea mies. sit ku lähdin, olo oli heti hirveän vapautunut ja onpahan tuo uusi ihana kultakin löytynyt. :) nyt rv 19+2

Yhteistyössä