Mulla on omituinen ongelma..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiulukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiulukka

Vieras
Mutta se vaivaa mua todella paljon :(
En haluaisi mennä sukuloimaan toiselle paikkakunnalle kun siellä kaikki näkee miten olen lihonnut.
Tää on mulle ihan pakkomielle, ja nyt sinne pitäis mennä ja mä oon kauhuissani!
Muistan vielä niin elävästi kun sain laihdutettua 20 kiloa ja kaikki siellä sanoi että älä nyt liho takaisin ja minä hymyssä suin vannoin etten todellakaa, mutta niin siinä vain kävi että ne 20kg on tullu takaisin...
Nyt en halua mennä sinne pällisteltäväksi, kun näen heidän kasvoista että mitä ne ajattelee.
Mies sanoo että olen hölmö, mutta en vaan voi sille mitään :(

Alkuperäinen kirjoittaja n o:
et sinä hölmö ole. onko sulla huono itsetunto? masentaako muuten? jos olisit sinut 20kilosi kanssa sua ei kiinnostais pätkääkään mitä ne sukulaiset ajattelee.

On huono itsetunto.
Kerran olen miehelle pystynyt juuri tuon asian sanomaan, kun hän ihmetteli miksen voi lähteä sinne.
Kun mua itteeni harmittaa niin vietävästi etten pystyny painoa pitämään..
En tiedä masentaako muuten, vaan tää paino, mutta mistäs sitä sais sen verran itseäni niskasta kiinni etä alkais painonpudotukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja n o:
miksi painosi on noussut? mitä elämässäsi on tapahtunut? en usko että olet epäonnistuja.

Olen syönyt liikaa, lisäksi ennen liikuin paljon, kävin fiilis-liikuntakeskuksessa lähes päivittäin spinningissä yms jumpissa, mutta se vaihtui Lady Lineen ja kk maksut nousi sen verran suuriksi etten pysty niitä maksamaan.
Ja jotenkin sitä ei itse tule lähdettyä mihinkään, en ole lenkkeilevää tyyppiä.
Ja nyt en tiedä mihin sitä menisi..
Kiitos sinulle kun jaksat jutella kanssani :)

Tiedän tunteen. :hug: Mua otti päähän mennä vanhan työkaverin kanssa lounaalle, kun olin niin lihonut. Meikkasin siis ns. viimeisen päälle ja etin kapista vaatteet, jotka edes vähän hoikisti. Yllätys oli suuri, kun työkaveri kehas, että sinä se et ole ollenkaan muuttunut! Ja totuus oli, että olin lihonut 20% aikaisemmasta painostani. :ashamed: :D

Moi,

En tiedä auttaako tää sua, mut mun työkaveri, joka on reilusti ylipainoinen, teki sellasen elämänmuutoksen, mistä antti heikkilä puhuu, on ottanut käyttöön ns. diabeetikon ruokavalion antti heikkilän opein. Sen lisäksi joskus herkuttelee hiukan, mutta harvoin. On sillä konstilla päässyt hyvään vauhtiin, -1kg kuukaudessa, ja on nyt ensimmäistä kertaa elämässään alle tietyn painon, ja kuitenkin siinä ruokavaliossa saa ihan hyvin syödä kun vaan jättää tietyt jutut pois. Hän ei harrasta liikuntaa yhtään, joten jos vähän jaksaa liikkua tuon ruokavalion lisäksi, niin uskoisin että paino tippuu nopeammin. Ei kannata mitään ihmekuureja aloitella, niissä juuri käy niin, että tulee takaisin. Mutta jokaisen kannattaa löytää oma juttu, tää toimii hänelle hyvin, ja oon hänestä tosi ylpeä!

Itse olen ollut suht sopusuhtainen, ehkä hiukan kuitenkin liikaa, ja nyt raskaana neljännen kerran.. Luulen että raskauden jälkeen koitan itse tuota samaa linjaa.

Tsemppiä sinulle!

Kiitos vastauksista!
Mulle taisi juuri käydä niin ohrasesti kun laihduin nopeasti tuon 20kg ( Painonvartijoissa) niin sitten ne tuli takaisin, mutta paniikki nostaa päätään kun pitäisi lähteä reissuun..
Kerran olisin saanut ajan työterveyshuollon kautta ravintoterapeutille, mutta en ottanut vastaan, ja nyt hiukka harmittaa.
Josko sitä kesän jälkeen saisi uuden ajan..

Alkuperäinen kirjoittaja kiulukka:
Kiitos vastauksista!
Mulle taisi juuri käydä niin ohrasesti kun laihduin nopeasti tuon 20kg ( Painonvartijoissa) niin sitten ne tuli takaisin, mutta paniikki nostaa päätään kun pitäisi lähteä reissuun..
Kerran olisin saanut ajan työterveyshuollon kautta ravintoterapeutille, mutta en ottanut vastaan, ja nyt hiukka harmittaa.
Josko sitä kesän jälkeen saisi uuden ajan..

Tuo vinkki vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta on kyllä tosi hyvä. Olen noudattanut sitä itse enemmän tai vähemmän nyt pari kuukautta ja kilot ovat todellakin karisseet ihan mukavasti.

Sun ongelmaan se voisi siinä mielessä auttaa, että jättämällä leivät/pastat/riisit/sokerit pois ruokavaliosta paino tippuu usein jo ekalla viikolla monta kiloa, kun hiilareiden keräämä neste lähtee kropasta. :) Eli jos sulla on viikkokin aikaa ennen sukulaisvierailua saat tuolla konstilla pudotettua (helposti ja terveellisesti ilman paastoja) jopa 3 - 4 kiloa. :)

Ei mulla ole aikaa, kun nyt viikonlopuna pitäis lähteä...
Mietin vaan että jos tässä tulisi kipeäksi niin ei tarvis lähteä

Eli parempi on maata maassa (mielellään pullalautasen vieressä) ja itkeä tätä elämän kurjuutta? :kieh:

Parissa päivässä ehdit hyvin olla syömättä hiilareita, jonka seurauksena sulta lähtee nestettä pois ja esim. kasvot kaventuu. Lisäksi ehdit käydä kampaajalla, ostamassa uudet vaatteet ja ottamassa vaikka suihkerusketuksen, mikäli et vielä ole ruskettunut.

*muoks* Ja tämä siis ihan kaikella ystävyydellä. =) Noilla keinoilla sulla on parempi fiilis omasta ulkonäöstä ja siten myös vierailu on kivempi.

Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:

Eli parempi on maata maassa (mielellään pullalautasen vieressä) ja itkeä tätä elämän kurjuutta? :kieh:

Parissa päivässä ehdit hyvin olla syömättä hiilareita, jonka seurauksena sulta lähtee nestettä pois ja esim. kasvot kaventuu. Lisäksi ehdit käydä kampaajalla, ostamassa uudet vaatteet ja ottamassa vaikka suihkerusketuksen, mikäli et vielä ole ruskettunut.

Ihanaa kun joku potkii persuuksille :)
Katselin juuri toisen jumppakeskuksen sivuja ja niillä on kk-maksu pienempi, eli josko sinne liittyisi.
Ja uudet housut meinasin lähteä ostamaan.
Kiitos kannustuksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja bona fide:

Ihanaa kun joku potkii persuuksille :)
Katselin juuri toisen jumppakeskuksen sivuja ja niillä on kk-maksu pienempi, eli josko sinne liittyisi.
Ja uudet housut meinasin lähteä ostamaan.
Kiitos kannustuksesta!

Go Girl Go =)

Yhteistyössä